2.6

Third Person

Tre sammankopplade kärlekshistorier involverar tre par i tre städer: Rom, Paris och New York.

Originaltitel Third Person
Regissör Paul Haggis
Manus Paul Haggis
Genre Drama, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Liam Neeson, Olivia Wilde, Adrien Brody, Moran Atias, Maria Bello, Mila Kunis, James Franco, Kim Basinger, Caroline Goodall, David Harewood, Riccardo Scamarcio, Loan Chabanol, Vinicio Marchioni

yrkeschaufföre
2019-08-17
Det här förstod jag inte riktigt, jag ger den ändå en svag tvåa eftersom jag gillar flera av skådespelarna (generellt, inte i den här)
2017-11-05
Vilket jävla dravel. Så jävla krystad och kass dialog och karaktärer som är bajsdåliga och tråkiga och dumma i huvudet och situationer som bara är dumma och fy fan vilken dålig film. Att säga att rasism är dåligt som i Crash funkar att vara tunghänt, men att försöka säga något djupare om kärlek osv kräver lite jävla finess och trovärdighet i någon av karaktärerna. Blir typ mest arg över hur dåligt det är bitvis. Det är dock inte uselt rakt igenom, vissa bitar här och där är faktiskt ganska bra. Men vissa bitar är så usla att han borde åka dit för förargelseväckande beteende.
eriknr
2015-04-28
Pretentiöst dravel. Två timmar och sjutton minuter som inte leder någonstans. Snacka om slöseri med tid!
dileva
2015-03-18
Bra och engagerande.
kervisch
2014-12-02
3 av 5. Godkänd.
Cp-arnie
2014-11-13
Bra skådespelarinsatser, men tyvärr är filmen väldigt intetsägande.
drl0g
2014-09-27
Hade jag lidit av insomnia så hade det kunnat vara en 5a. Den är dock ganska snygg, soundtracket är inte dåligt men används på tok för mycket och storyn fokuserar för mycket på en massa tvister. Adrien Brodys story är dessutom totalt ointressant. Mycket svag 2a
callusis
2014-09-14
Snark...
Argo_L
2014-09-12
Vilken tidsslöseri.
Darn
2014-08-29
Svårbestämd, även om det lutar åt det bättre så här långt efteråt. En del av mig har svårt för hur grunt det mesta verkar, hur ytliga karaktärerna är och hur några genusbetonade grejer irriterar. En annan del tänker att det är snyggt utfört och vill betona de individuella skådespelarinsatserna. Men näe, jag vet inte. Det spretar för mycket i mitt huvud och för min smak.