3.3

Thor: Ragnarök

Thor försöker rädda sitt folk från den hänsynslösa Hela och tvingas kämpa mot sin forna bundsförvant och vän Hulken i en dödlig gladiatortävling.

Originaltitel Thor: Ragnarok
Alternativ titel Thor 3
Regissör Taika Waititi
Manus Eric Pearson
Genre Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Chris Hemsworth, Tom Hiddleston, Cate Blanchett, Idris Elba, Jeff Goldblum, Tessa Thompson, Karl Urban, Mark Ruffalo, Anthony Hopkins, Benedict Cumberbatch, Taika Waititi, Rachel House, Tadanobu Asano, Ray Stevenson, Zachary Levi, Clancy Brown (röst)

TompiÄrGullig
2020-02-13
Det här är den enda riktigt bra Marvel-filmen och det är för att den får mig att skratta.
2019-07-31
Elektra, The Punisher och Spider-Man: Homecoming - de tre Marvel-filmerna före denna som har fått ettor i beytyg. (3/15)
Hanness
2019-07-14
Bättre än Dark World, men föll mig inte helt i smaken. Svag 3a.
HansMoleman
2019-07-06
Blivit mer och mer komedi, men det är ändå underhållande.
Körsbär
2019-05-31
Helt okej Marvel film :)
Starkbröl
2019-04-27
Svag tvåa. Det vanliga Marvel-slagsmålstramset.
myslas
2019-04-22
Det här är så fantastiskt underhållande att jag höjer mitt betyg till en fyra. Handlingen må vara tunn men jag skrattar rätt ut mest hela tiden. Waititi är precis vad den här genren behövde.
anderski
2019-03-31
Vad besviken man blev! Det enda bra är väl Zeppelin då.
deswhip
2019-03-16
En smaklös blandning av Guardians och Hunger Games. Men filmen har ett visst underhållningsvärde trots allt och soundtracket var bra så den får en tvåa.
dudson
2019-01-01
Ja holy shit vilken flum film, laser vapen, en jätte varg, flygande hippie rymdskepp. Det som är sevärt är Hulks och Thors samspel då spec i gladiator arenan. Feta effekter iaf" Hydra är också en skön skurk -bitch man älskar att hata. Zepellin soundet var väl valt med.