2.3

Thr3e

Tre personer tvingas in i en katt och rått lek med en psykopatisk mördare. De måste lösa hans gåtor innan någon av dem dör...

Originaltitel Thr3e
Alternativ titel Three
Regissör Robby Henson
Manus Alan B McElroy, Ted Dekker
Genre 2000-tal, Drama, Thriller
Skådespelare Priscilla Barnes, Justine Waddell, Marc Blucas, Bill Moseley, Max Ryan, Sherman Augustus, Tom Bower, Kevin Downes, Philip Dunbar, Laura Jordan, Jeffrey Lee Hollis

mindcooler
2019-07-30
Tufft, andra verkar ge lägre betyg för slutet. Jag ger en höjning. Hade kunnat vara bra om filmen hade haft budget nog att anlita skådespelare. Nu verkar allt ha gått till specialeffekterna..
Dele
2012-02-13
Inte helt tom, men ganska sökt, och det totalt krystade slutet förstör nästan allt. Svag tvåa.
TheHorrorfan
2011-10-18
Den var bra. Antingen en stark 3a eller svag 4a.
Blink182
2009-06-12
Om det inte hade varit för det extremt löjliga slutet så hade den fått en tvåa
Puppe_w
2008-10-12
nej nej NEJ!
NoWireHangers
2008-06-09
Boken är bättre. Kasst manus och trista skådisar (förutom Priscilla Barnes som är rolig).
Docklands
2008-04-09
oj då, vad komplext och djup man kan försöka va
Zok
2007-11-11
En film som förstörde för sig själv genom att ha dåliga skådisar och halvdanna effekter. Den var ju inte svår att räkna ut. Lite "Saw" inspirerad är den också. Vilket inte behöver vara negativt. Men vissa scener var faktiskt usla, och det fungerar inte i en film överhuvudtaget. Visst var detta en besvikelse. De hade kunnat göra så mycket mer av detta.
fridenpaden
2007-11-10
Tråkig. Efter en timme in i filmen visste jag redan hur det skulle sluta. Sega skådespelare, uppenbart manus.
MaraJade
2007-10-30
En rätt så oengagerande film vara manus inte känns så genomtänkt och vars karaktärer, framförallt, Marc Blucas och Justine Waddells inte känns trovärdiga.