1.5

Tiger Cruise

En trivselkryssning med USS Constellation för de anhöriga till tjänstgörande i flygvapnet lägger ut från New York, ombord finns bland andra Maddie Dolan, dotter till Kommendörkapten Gary Dolan. Hennes mål med resan är att lära känna sin far och få honom att tillbringa mer tid hemma med familjen. Föga anar någon av dem att mer än deras relation och besökarnas trivsel kommer att stå på spel under en av de kommande dagarna - den 11:e September 2001.

Originaltitel Tiger Cruise
Regissör Duwayne Dunham
Manus Anna Sandor, Bruce Graham
Genre Drama, Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Bill Pullman, Hayden Panettiere, Bianca Collins, Mercedes Colon, Nathaniel Lee Jr, Mehcad Brooks, Jansen Panettiere, Lisa Dean Ryan, Ty O'Neal, Troy Evans

Skapad 2006-10-17 av
En film som utspelar sig några timmar den 11:e september 2001. Under samma timmar då World Trade Center störtade samman. Den här filmen utspelar sig ombord på ett hangarfartyg i den amerikanska ...   Läs mer »

yrkeschaufföre
2011-06-04
Åh va' liten Hayden är! Lite ofarlig smörja, antagligen finansierad av U.S. Navy.
QuiNonStultus
2011-06-04
Asså, hade Hayden Panettiere varit 5 år äldre hade man iaf haft nått att titta på..!
sveparn
2008-01-26
En propaganda film för att höja det amrikanska folkets stridsmoral. Och det funkar väl för dem men inte för mig. Det här en av de sämsta filmer jag har sett.
LasseKongo74
2008-01-10
Vidrig patriotisk smörja som gör reklam för den amerikanska militären.
Ceritus
2008-01-05
Riktigt amerikansk på allavis. Inklippt och stelt. Oekj skådespelar insatser men krystat manus, Hayden höjer filmen från en 1:a till en knapp 2:a.
filmtjejen
2008-01-04
...okej... vad var detta för film egentligen, det såg ju ut som om dom bara var inklippta på båten under hela filmen..
Cloudane
2008-01-04
Helt okej skådespelarinsatser...men det hjälper föga i en förutsägbar patriotisk smörja som denna...
yrkeschaufföre
2008-01-04
Lite för lång reklamfilm!
Skullbone
2007-12-23
Det enda som är bra med filmen är ju Hayden :P
Paramis
2007-01-14