2.4

Till Death

En kvinna lämnas handfängslad till sin döda man som en del av en sjuk hämnd. Utan att lyckas frigöra sig måste hon överleva när två mördare kommer för att göra slut på henne.

Originaltitel Till Death
Regissör S. K. Dale
Manus Jason Carvey
Genre Thriller, Skräck, 2020-talet
Skådespelare Megan Fox, Eoin Macken, Callan Mulvey, Jack Roth, Aml Ameen, Stefanie Rozhko, Julian Balahurov, Lili Rich, Teodora Djuric

Rune2000
2022-11-21
Hade inga större förväntningar på denna film och dess grundpremiss. Filmens början är rätt seg innan själva grundhandlingen drar igång och det märks tydligt att Megan Fox inte kan axla den dramatiska delen av sin huvudroll. Som tur går det att bortse ifrån det när själva thriller-delen kommer igång på allvar. Det blev till slut en svag 3a och det hade kunnat bli ett ännu högre betyg om filmen hade bättre skådespelare.
Robkiller
2022-10-13
Östeuropa-thriller. Höll intresset uppe, men tog sig aldrig riktigt.
Nathalena
2022-07-25
Unik film idé, underhållande och spännande på rätt ställen. Inte den bästa skådespelerskan på denna jord men hon gör så gott hon kan
2022-07-17
Är på gott humör och lägger ett högt betyg. Fox kan agera och det är faktiskt spännande och blodigt så det räcker och speltiden är kort. Klart att det kan klagas på den fejkade kylan osv, men som helhet en bra thriller.
2022-07-13
Svin dålig rulle, som knappast Megan Fox briljerar i!
2022-07-02
Svinbra rulle och Megan Fox briljerar!
Merwinna
2022-06-03
Hela idén till filmen var sjuk. Weird. Bara obehagligt och meningslöst. Är botten nådd nu? Undvik!
Nalleman
2022-05-28
Jag tyckte det började bra men sedan tappade den det och det blev segt. Inget jag skulle rekommendera någon annan att se.
Djason
2022-03-07
Kul idé som dock övergår till film man har sett dussinet fullt förut. Megan Fox som jag inte tycker är någon större skådespelerska agerar här bra måste jag erkänna. En film som man kan se på utan större problem då den är relativt kort.
fridenpaden
2022-01-21
Ganska okej men störde mig en del på den uppenbara studioinspelningen. Endast två gånger såg jag varm luft kommma ut ur skådespelarnas munnar. Borde det inte ha varit vid varje andetag? Allt eller inget. Intressant val av filmposter.