2.1

Timber Falls

Det som skulle bli en mysig campinghelg för det unga paret blir i stället ett rent helvete då de stöter på illsinta jägare i skogen som vill dem allt annat än väl.

Originaltitel Timber Falls
Regissör Tony Giglio
Manus Dan Kay
Genre 2000-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Nick Searcy, Beth Broderick, Carl Bressler, Brianna Brown, Branden R Morgan, Josh Randall, Sascha Rosemann, T W Leshner, Ryan McGee

Robkiller
2018-12-16
Galningar och religiösa idioter röjer runt i skogen... lika tokuselt som väntat.
silvertrain
2016-01-06
En bra skräckfilm med psykopater. Har mycket spänning och obehagliga scener! Får en stark trea!

2013-09-26
Nja, sjuk och konstig film! Dålig slut!
WillyV
2013-06-26
Svag tvåa. Fylld av B- och C-skådisar. Fina miljöer och ett snyggt foto och rätt bra med blod räddar knappt godkänt.
Eeler
2012-10-29
skönare skurkar får du leta efter
eraserheead
2012-10-28
Den här filmen är så jävla rolig!
Djason
2011-12-19
Första halvan är något som man sett 1 miljard ggr ungefär, men andra halvan är lite annorlunda och ganska otrevligt. Stort minus till tjejen Sheryl eller vad hon heter som agerar som ett våp, det enda som hon gör som låter någorlunda trovärdigt är när hon säger fuck me. Hur som helst gör andra halvan av filmen att den kommer upp i en svag 3:a.

2011-11-16
dumma karaktärer och halvdant skrivet. för det andra är det en handling man sett 40 000 gånger på film, så den blir ju sjukt förutsägbar
ClaudeStrife
2010-11-30
Sjukt dålig. Såg färdig just för den sakens skull.
DiMMUBoRGiR
2010-05-08
Jag skulle verkligen vilja se hur ett möte mellan manusförfattare, regissör och producenterna utvecklas när det gäller sådana här filmer. Tror dom att publiken vill förutse allting och att vissa, givna scener måste vara med? Det som skulle kunna ha kommit krypande och varit psykologiskt jobbigt prioriteras bort och istället lyfts blod och slafs fram.