2.5

Time Trap

En grupp ungdomar blir instängda i en mystisk grotta där de upptäcker att tiden passerar annorlunda än på ytan.

Originaltitel Time Trap
Regissör Mark Dennis, Ben Foster
Manus Mark Dennis
Genre Äventyr, Action, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Andrew Wilson, Cassidy Gifford, Brianne Howey, Reiley McClendon, Max Wright, Olivia Draguicevich

Christofer
2020-09-30
2020-09-17: Visst var det Teen Movie-ostigt med att alla huvudkaraktärer var modellsnygga och ’barnen’ var lillgamla, men jag är nånstans ändå svag för den här sortens skildringar på sci-fi temat. Även om en del scener var ganska B så var det ändå rätt hyggligt totalt sett. 2+
erasercut
2020-09-20
Jag är imponerad att jag lyckades ta mig igenom gröten av dåligt manus, dålig regi och dåligt skådespeleri. Det som drog mig igenom var en RIKTIGT BRA grundidé som jag ville följa
Bengt_a
2020-09-20
Jag älskar konceptet! Ibland får man ha överseende med utförandet. Grymt bra för att vara lågbudget!
Alejandr0
2020-09-06
Magiskt. Skulle inte ändra på en enda detalj.
Djason
2020-08-28
Med en bättre budget och bättre skådisar så hade nog detta kunnat bli riktigt vasst för själva handlingen är riktigt spännande och annorlunda.
BarryHero
2020-08-27
Intressant idé, men tyvärr är genomförandet relativt tvivelaktigt. Skådisarna känns lågbudget även om effekterna är helt okej. Hade gärna sett detta koncept ges ett nytt försök med högre budget och ny skådespelarensemblé. Tjockisen är osedvanligt irriterande. Kul att filmen förlagts i Austin, Texas med referenser till Hamilton Pool, Travis County, m.m.
PeterTheW
2020-08-23
Idén är småkul men utförandet pendlar mellan okej och kalkon.
psyche_delic
2020-08-22
2 för idén och för att den typ funkade, annars hade det varit 1 för allt annat var kass. Varför var de tvungna att vara så korkade? Varför gjorde de inte den där grejen som skulle vara en spoiler att skriva om men som var jättekonstig att de inte gjorde? Framförallt: varför var de så korkade? Var det kanske för att författaren inte var så smart (eller kanske snarare indoktrinerad i ett visst sätt att tänka)? Och varför kunde de inte använda idén bättre? Så mycket potential förlorad. Kanske sänker jag den till 1 om nån dag...
PojmiZ
2020-08-21
Bra film ide men karaktärerna känns som nerdummade.... så svag 3:a
Julius
2020-08-20
Självklart en b-film och lågbudget, men hanterar man bara skådespel och dialog så har den ändå en intressant berättelse med hyfsade effekter. Ge den en chans.