1.5

Tjall på linjen

Två småfifflare, Blue och Black, får en dag en sändning mobiltelefoner av misstag. Givetvis säljer de dem och de säljer dem knäckta så inget abonnemang behövs för att ringa. Blacks flickvän arbetar för telefonbolaget så hon hjälper dem men företaget märker att något inte står rätt till på hennes avdelning.

Originaltitel I Got the Hook Up
Alternativ titel Black & Blue
Regissör Michael Martin
Manus Master P
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Master P, Anthony Johnson, Gretchen Palmer, Frantz Turner, Richard Keats, Joe Estevez, Tommy 'Tiny' Lister

Anonymus
2008-05-22
Jag ser igentligen inget fel på denna filmen, både Master P och Johnson gör ett avslappnat och förhållandevis bra skådespel. Handligen är helt ok för att vara en komedi av denna sorten. Lett en av Master P hörjdpunkter i hans filmkariär, dock så borde denna filmen inte tagas på allt för stort allvar.
Aggro
2006-06-24
När jag fick se Snoop dogg skymta förbi (Han har en replik), så kom jag att tänka på direkt på Jokkmokk Jockes enreplikscameo i "ÅsaNisse i raketform" - Master P är alltså sena 90-talets svar på Åsa Nisse!
DiabolicDave
2006-06-24
haha värdelös craaap
Jennie__x
2005-02-05
åh fy fan asså... så himla dålig att jag nästan svimmar!!!!!!!!!!!
Valross
2004-11-03
Jag är ändå full nu när jag sätter betyget... annars hade det nog varit en tvåa eller etta
goddamnman
2003-09-23
hahaha den här är faktiskt så jävla dålig.