2.2

Tokig i dig

Jake Singer lunkar på genom livet i allmän tristess tills han söker upp psykologen Ernesto Morales ? en freudiansk tok som helt vänder ut och in på hans inre! Det hela eskalerar i en härva av frenetiskt hjärnskrynklande, förförelse och galenskaper!

Originaltitel The Treatment
Regissör Oren Rudavsky
Manus Daniel Saul Housman, Oren Rudavsky
Genre 2000-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Chris Eigeman, Ian Holm, Famke Janssen, Blair Brown, Stephanie March, Stephen Lang, Roger Rees, Harris Yulin

AmyTatti
2013-08-05
Intetsägande med konstiga inslag av terapi. Vad vad tanken med den här filmen egentligen? Janssen var bra men det var också enda anledningen jag inte stängde av.
Antti
2010-07-12
Jag tyckte i alla fall att det var en väldigt charmig film och då särskilt Famke Janssen och hennes karaktär. Väldigt lättsam och enkel att ta till sig och som enligt mig inte någonsin blev tråkig.
KroY
2009-03-04
Den var väl okej, vet inte om det var pga. "den siste store freudianen" eller pga sällskapet för kvällen.
ivve
2008-11-08
Sååå dålig.. men jösses vad underbar skrynklaren var!
*KiDDo*
2008-05-23
oj, vilket bra sömnmedel. Bör inte ses innnan långa bil färder om du ska vara bilföraren... :)

2008-02-26
Vad är detta??????
pellepr
2007-12-18
trodde den skulle vara mycket bättre.. somnade nästan... jobbig .. hmm varför ja ger den en tvåa vet ja inte.. borde ändra den till etta
kjs
2007-11-18
Seg. Omslaget lurades.
hannapunkt
2007-10-30
urusel svensk titel, men annars charmig film.
thybz
2007-10-20