2.5

Tortured

En FBI agent som arbetar undercover lyckas infiltrera världens mäktigaste brottssyndikat. När han väl har arbetat sig in till syndikatets innersta krets ställs han inför ett dilemma då han beordras att tortera en av syndikatets medlemmar som de misstänker för bedrägeri.

Originaltitel Tortured
Regissör Nolan Lebovitz
Manus Nolan Lebovitz
Genre Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Laurence Fishburne, Cole Hauser, Jon Cryer, James Denton, James Cromwell, Emmanuelle Chriqui

ziferN
2011-09-11
Ett par år sedan jag såg den men minns den som helt ok!
badass
2010-07-28
Blev mest att må dåligt av den här dock så blev det lite roligare i slutet, men den får inte mer än en tvåa.
Gobo
2010-07-08
Njae du Morpheus. Inte så bra av dig...
FilmGuden
2010-01-31
Halvsömnig jättesmart Dussinthriller, om det inte hade varigt för den ofrivilliga humorn. Fast Laurence Fishburne är mycket bra.

2010-01-07
Jag är lite svag för Hauser, det måste erkännas. Filmen kunde varit så mycket bättre om man ansträngt sig lite.
DonActive
2009-12-01
Väldigt ojämn film som kunde blivit riktigt bra med en bättre regissör bakom kameran. Nu blir det rätt segt och osammanhängande trots en i grunden enkel och tight story som borde engagera mer än den nu gör. Sedan lyser inte någon av skådespelarna heller. Ytterst svag trea får det bli.
Bumsi
2009-08-10
Älskade slutet, äntligen en film som vågar.
chris_lambert_
2008-11-09
Cole hauser har inte mkt karisma och komma med.. Trodde den skulle vara smart men det blev mest tortyr, tortyr och ja ett slut man kunde ana sig till..
Callecalle
2008-10-16
ganska rörig film, som många redan skrivit och det verkar som att skaparna är medvetna om detta, eftersom dom skriver oss på näsan med alla tidsreferenser som presenteras. kunde ha gjorts mycket bättre, men funkar som en stunds förströelse.

2008-10-16
Brukar gilla sådan här slags film, men i detta fall är regin bristfällig och skådespelet anmärkningsvärt dåligt vilket bidrar till att det inte blir speciellt spännande eller värt att spendera sin tid på.