2.4

Toscana

När en dansk kock reser till Toscana för att sälja sin pappas företag, träffar han en kvinna från trakten som får honom att se på livet och kärleken med nya ögon.

Originaltitel Toscana
Regissör Mehdi Avaz
Manus Mehdi Avaz, Nikolaj Scherfig
Genre Drama, Romantik
Skådespelare Cristiana Dell'Anna, Thue Ersted Rasmussen, Sebastian Jessen, Anders Matthesen, Lærke Winther, Sarah Juel Werner, Ghita Nørby, Ari Alexander

HerrNenne
2022-09-22
Hur man kan misslyckas så totalt med en kolla-vi-lagar-god-mat-och-upptäcker-glädjen-film undgår mitt förstånd. Den torftige, danske Russel Crowekopian var lika dålig som hans karaktär.
F-M-J
2022-07-01
Svag tvåa. Någorlunda tillrättalagd som en produkt av underhållning men inte så mycket mer. Går ganska lätt att plocka isär den om man skulle vilja leka cynisk. Men filmens vibe lyckas ju ändå en förlåta somliga faktorer med den så en blek tvåa som sagt. Precis godkänd.
2022-06-12
Mat och romantik kan göra sig bra ihop, men inte här. Det försöktes förföras med italiensk natur och matsnack, tyvärr hjälper inte det när själva historien är platt och skådespeleriet lamt. Så en svag tvåa.
labi
2022-06-04
Matporren är angenäm. Men resten av filmen tämligen schablonartad och förutsägbar. Ändå behaglig att titta på!
ayudame
2022-05-24
nja. ger mig inga större känslor.