Toy Story 4

Woody har alltid varit självsäker på sin plats i världen och att hans prioritet är att ta hand om sitt barn, oavsett om det är Andy eller Bonnie. Men när Bonnie skaffar en ny motvillig leksak som heter Forky till sitt rum, börjar ett äventyr tillsammans med gamla och nya vänner. Det visar Woody hur stor världen kan vara för en leksak.

Originaltitel Toy Story 4
Regissör Josh Cooley
Manus Stephany Folsom, Andrew Stanton
Genre Äventyr, Animerad, Familjefilm, Fantasy, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Tom Hanks (röst), Tim Allen (röst), Annie Potts (röst), Tony Hale (röst), Keegan-Michael Key (röst), Madeleine McGraw (röst), Christina Hendricks (röst), Jordan Peele (röst), Keanu Reeves (röst), Ally Maki (röst), Jay Hernandez (röst)

2004Orre
2019-12-01
Det är en väldigt bra film för vad den står för men överlag så föredrar jag ettan och tvåan.
Sophie90
2019-11-27
Hej, Jag heter Sophie. Jag är 21 år. Starred i hem porr. Jag vill ladda upp här, men jag är blyg. Kan du betygsätta det,tack? Mitt smeknamn är Sophie98. Lägg till mig på webbplatsen nedan. Jag ska visa dig gratis. Tackar! http://xyab.de/gW
haajen
2019-10-13
Möjligen en aningen onödig film men det är SÅ underhållande, välgjort och fint (speciellt mot slutet) att det är omöjligt att inte gilla.
2019-10-12
Min första reaktion när jag hörde nyheten om en fjärde Toy Story-film var "Va fan!" min nästa reaktion var "Varför, trean var ju en sådan perfekt avslutning?" Till slut kunde jag inte låta bli att se även denna del och i sann Pixar-anda så är detta en underhållande och bra film. Trots detta så lyckas filmen inte erbjuda något nytt till filmserien och lyfta den högre. Personligen kommer jag låtsas som denna del inte existerar och i framtiden avnjuta den underbara filmserien Toy Story 1-3. Betyg: 3+
abnormal
2019-10-11
Absolut mysig och har några roliga scener, men det är så pass framträdande tillsynes omotiverade beslut att det blir lite irritation. Sevärd, men inte lika vass som de första.
ulpe01
2019-10-02
Hade inte förväntat mig mycket av en fjärde upplaga, och blev väldigt positivt överraskad av slutresultatet. Var väldigt skeptisk till en fortsättning på trean som kändes som ett så passande avslut på historien, men som tur var visade det här sig vara något helt annat än Cars 2... Tvivlade också på valet av Keanu och Key & Peele som tillskott till leksaksgalleriet, men blev så klart motbevisad och kan inte annat än applådera Pixars genialiska rollbesättning.
BarryHero
2019-07-30
Visst känns historien lite forcerad, och jag gillar inte heller att karaktärerna har så mycket möjlighet att interagera med den verkliga världen och till och med gå in och interfera med människorna. Jag minns inte att denna händer i de tidigare filmerna. Med detta sagt är det ändå en väldigt underhållande och välgjord animerad film. Duke Kaboom och de två ghettobjörnarna var fantastiska tillökningar till ensemblén.
myslas
2019-07-02
Nja, nu tog ändå större delen av magin från denna filmserien slut. Jag älskar fortfarande karaktärerna men den här storyn känns väldigt krystad och kommer egentligen inte med något nytt alls. Kanske är till och med trean i betyg omotiverad och den får ses som svag men som sagt, jag älskar dessa karaktärerna.