3.2

Toy Story 4

Woody har alltid varit självsäker på sin plats i världen och att hans prioritet är att ta hand om sitt barn, oavsett om det är Andy eller Bonnie. Men när Bonnie skaffar en ny motvillig leksak som heter Forky till sitt rum, börjar ett äventyr tillsammans med gamla och nya vänner. Det visar Woody hur stor världen kan vara för en leksak.

Originaltitel Toy Story 4
Regissör Josh Cooley
Manus Stephany Folsom, Andrew Stanton
Genre Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Tom Hanks (röst), Tim Allen (röst), Annie Potts (röst), Tony Hale (röst), Keegan-Michael Key (röst), Madeleine McGraw (röst), Christina Hendricks (röst), Jordan Peele (röst), Keanu Reeves (röst), Ally Maki (röst), Jay Hernandez (röst), Lori Alan (röst), Joan Cusack (röst), Bonnie Hunt (röst), Kristen Schaal (röst), Emily Davis (röst), Wallace Shawn (röst), John Ratzenberger (röst), June Squibb (röst)

Zebulonm
2020-06-26
Håller inte alls samma klass som de andra...
päronanton
2020-04-11
Jag älskar verkligen Toy Story filmerna!
Biberkolben
2020-02-19
Jag var länge skeptisk till en fjärde film då trean som sagt bjuder på ett så perfekt avslut. Dock måste jag erkänna att jag blev överbevisad, för det här var riktigt bra! Inte lika perfekt som ettan och trean, men vad fan, hur många fyror håller sådan här kvalitet? Toy Story 1-4 kan nog vara den jämnaste filmserien som finns. Stark fyra.
2019-12-28
Bra och välgjord film. Snyggt animerad. Lyckas inte ta sig riktigt ända upp till en 5:a men en stark 4:a är den ändå värd.
PeterTheW
2019-12-18
Nöjd. Som uppvuxen med Toy Story-filmerna är det skönt att se att de, även 2019, behåller samma hjärta, hjärna och humor!
2004Orre
2019-12-01
Det är en väldigt bra film för vad den står för men överlag så föredrar jag ettan och tvåan.
haajen
2019-10-13
Möjligen en aningen onödig film men det är SÅ underhållande, välgjort och fint (speciellt mot slutet) att det är omöjligt att inte gilla.
2019-10-12
Min första reaktion när jag hörde nyheten om en fjärde Toy Story-film var "Va fan!" min nästa reaktion var "Varför, trean var ju en sådan perfekt avslutning?" Till slut kunde jag inte låta bli att se även denna del och i sann Pixar-anda så är detta en underhållande och bra film. Trots detta så lyckas filmen inte erbjuda något nytt till filmserien och lyfta den högre. Personligen kommer jag låtsas som denna del inte existerar och i framtiden avnjuta den underbara filmserien Toy Story 1-3. Betyg: 3+
abnormal
2019-10-11
Absolut mysig och har några roliga scener, men det är så pass framträdande tillsynes omotiverade beslut att det blir lite irritation. Sevärd, men inte lika vass som de första.
ulpe01
2019-10-02
Hade inte förväntat mig mycket av en fjärde upplaga, och blev väldigt positivt överraskad av slutresultatet. Var väldigt skeptisk till en fortsättning på trean som kändes som ett så passande avslut på historien, men som tur var visade det här sig vara något helt annat än Cars 2... Tvivlade också på valet av Keanu och Key & Peele som tillskott till leksaksgalleriet, men blev så klart motbevisad och kan inte annat än applådera Pixars genialiska rollbesättning.