2.2

Tracers

Jagad av maffian flyr ett cykelbud i New York City in i parkour-världen efter att ha mött en vacker främling.

Originaltitel Tracers
Regissör Daniel Benmayor
Manus Leslie Bohem, Matt Johnson (I), Kevin Lund, TJ Scott
Genre Äventyr, Action, 2010-tal
Skådespelare Taylor Lautner, Marie Avgeropoulos, Adam Rayner, Rafi Gavron, Sam Medina, Luciano Acuna Jr, Doua Moua, Woon Young Park, Johnny M Wu, Josh Yadon, Amirah Vann, Chris Jackson

Christofer
2019-05-03
Är svag för parkour av nån anledning och stundtals var det rätt hyggligt kameraarbete, men utöver det var det ingen bra film alls. Supertrist manus.
InzZzomnia
2017-07-05
Gav upp efter femtitolfte onödigt utdragna skutta-över-hustak-scenen ackompanjerad av speedad DnB. Hade det inte varit för ögongodiset Avgeropoulos hade jag nog gett upp efter den tredje.
NoWireHangers
2015-11-18
En del snygga scener. Storyn engagerar stundvis men känns som helhet ganska klichéartad och inte vidare trovärdig. 2+
2015-10-21
Småkorkad action med en tramsig story, sköna parkourscener och lite kärleksdravel. Liknar Premium Rush som såklart var bättre, men den här gick att se även om jag troligtvis inte minns den imorgon.
LXMBRG
2015-07-03
Parkour är så fruktansvärt snubbigt. Och filmen var genomusel. Svag etta.
Adoniram
2015-05-25
Ååå, det är SÅÅÅÅÅ häftigt med parkour ...
Halofreak92swe
2015-05-13
Schysst action, snygga parkourscener och Lautner är faktiskt bra här. Marie också, begåvad och vacker. 3-.
Djason
2015-05-04
Snygga parkourscener varvade med en ganska banal kärlekshistoria, men för en gångs skull agerar ju Taylor Lautner bra och Marie Avgeropoulos från The 100 är en skådespelerska med en ljus framtid misstänker jag. Fungerar alldeles utmärkt att se på en trist söndagskväll.
Dagerman
2015-04-19
Jag är troligen fel målgrupp med några decennier men det är ju alltid kul att se ungdomar av idag som motionerar... ;-)
Balal
2015-03-24
den här filmen har allt. snygg brud som blir värdelös efter hon blir kär, från super noob till mästare på 1 månad och jason scener