2.6

Tracey

En dag går Traceys liv i tusen bitar. Hon är femton, skolan är ett helvete och hennes familj en mardröm. När berättelsen börjar sitter hon längst bak i bussen, naken och insvept i ett duschdraperi. Det enda hon vet är att någonting fruktansvärt har hänt och att hennes lillebror är försvunnen.

Originaltitel The Tracey Fragments
Regissör Bruce McDonald
Manus Maureen Medved
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare Ellen Page, Ari Cohen, Maxwell McCabe-Lokos, Slim Twig, Julian Richings, Zie Souwand, Libby Adams, Derek Scott

vicidoman
2013-11-18
Svårt, känns inte speciellt märkvärdigt egentligen men samtidigt känns man lite fast på ett obeskrivligt sätt. Intressant och lite mystisk balans mellan irritation och fascination. Verkligen börjat få upp ögon för Ellen Page, lyfter det mesta hon är med i.
RaketPojken
2013-10-19
Snygg med fin musik och Ellen Page inte mycket.
Jennyshima
2013-08-08
Intressant berättarteknik och suveränt spelat av Ellen Page.
menschenfeind
2013-04-09
Fult, tunt och pretentiöst. Försöker mycket och lyckas med inget alls.
shiima
2013-01-08
Tyckte klippningen var irriterande pretto till en början, men efter några minuter så började jag gilla det ändå. Tycker att det funkade bra och bidrog till filmens känsla. Snyggt.
Rosettflickan
2012-05-24
snygg och annorlunda klippning.
Pillynilly
2011-10-06
Värsta filmen någonsin
Pillynilly
2011-10-06
Till denna dag
Råtta
2010-10-30
Jag gillade klippningen, men jag hade nog gillat filmen mer och funnit den mer lättsedd om den varvade redigeringsstilen med en mer --öh, vanlig, sort. Med det sagt finns det några helt fantastiska scener i den här filmen.
Pari
2010-10-02
Eccezionale och awwbsolut super brha! Ellen Page är fullkomligt enastående å outstanding på alla sett och vis!