1.8

Traffik

Journalisten Brea och hennes pojkvän John har tagit bilen norrut för en romantisk helgresa i bergen. På vägen dit stannar de i en småstad och blir ofredade av ett motorcykelgäng. Efter att ha lyckats undvika bråk fortsätter de sina resa, ovetandes om att de av misstag har fått med sig en mobiltelefon. I ett isolerat hus i bergen måste Brea och John försvara sig mot ett gäng som är villiga att göra vad som helst för att ta tillbaka telefonen, förstöra bevisen i den och döda alla som kan tänkas avslöja deras hemligheter.

Originaltitel Traffik
Regissör Deon Taylor
Manus Deon Taylor
Genre 2010-tal, Thriller
Skådespelare Paula Patton, Omar Epps, Laz Alonso, Roselyn Sanchez, William Fichtner, Missi Pyle, Luke Goss, Dawn Olivieri, Lorin McCraley, Claude Duhamel, Priscilla Quintana, Scott Anthony Leet, Jeff Wiesen

Robkiller
2018-10-20
Inte mycket att se det här
ThePatient
2018-09-29
Med så mycket bra, proffsig produktion var man än tittar är det lätt att glömma hur svårt det är att regissera bra. Det här är en bra påminnelse. Början är seg, och resten av filmen är väldigt ofta lökig. Nåja, bra stämning och spänning vid ett par ställen räddar från ettan.
PeterTheW
2018-07-10