2.8

Trainwreck

Sedan hon var en liten flicka har det bankats in i Amys huvud att monogami inte är realistiskt. Numera är hon en magasinskribent som lever ett till synes ohämmat liv, fritt från kvävande och tråkiga romantiska förbindelser, men i själva verket håller hon på att ruttna inombords. När hon börjar falla för en charmig och framgångsrik idrottsdoktor som hon skriver om, börjar Amy undra om andra vuxna kan vara något på spåren.

Originaltitel Trainwreck
Regissör Judd Apatow
Manus Amy Schumer
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Amy Schumer, Bill Hader, Colin Quinn, Brie Larson, Mike Birbiglia, Evan Brinkman, LeBron James, Tilda Swinton, Vanessa Bayer, Jon Glaser, Randall Park, Ezra Miller, Method Man, John Cena, Dave Attell, Norman Lloyd, Amar'e Stoudemire, Criscia Richardson

Supernaut
2018-09-05
Trivsam film som bitvis är väldigt rolig! Väl godkänd. :)
arruba
2018-01-25
Amy Schumer är grym i rollen och nästan varannan scen är rolig.
AckeVa
2018-01-19
Riktigt rolig !
2017-10-30
ilgoga
2017-10-23
Hade hoppats på mer här.
tvamvarg
2017-09-22
Den är faktiskt jätterolig och gullig
sawa
2017-09-22
Bitvis kul.
ancientlove
2017-05-08
Har väldigt svårt för Schumer och hennes "komedi"
2017-04-02
I sin stand-up har Amy Schumer aldrig gjort mig glad men här som skådespelare och framförallt manusförfattare lyckades hon. Detta tack vare Judd Apatows säkra hand som regissör och att man har valt att omringa Any Schumer med fantastiska komiker och skådespelare. Det var härligt att se att man i denna genren fortfarande kan göra en film som känns bra och fräsch. Jag underhålls i massor av alla cameos och mindre roller av kända idrottsmän och kändisar, speciellt John Cena och Lebron James. 4-
PålGräs
2017-03-28
Så snabbt framkallade kräkreflexer har bara Mamma Mia lyckats med tidigare. En prestation i sig.