2.1

Transformers Prime Beast Hunters: Predacons Rising

Unicron återvänder i Megatrons kropp med syftet att förstöra Cybertron, vilket tvingar Autobots, Decepticons och Predacons att bilda en otänkbar allians för att förhindra hotet.

Originaltitel Transformers Prime Beast Hunters: Predacons Rising
Regissör Vinton Heuck, Scooter Tidwell, Todd Waterman
Manus Duane Capizzi, Marsha F Griffin, Steven Melching
Genre Familjefilm, Animerad, Action, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Peter Cullen (röst), Will Friedle (röst), James Horan (röst), Michael Ironside (röst), John Noble (röst), Daran Norris (röst), Nolan North (röst), Frank Welker (röst), Jeffrey Combs (röst), Peter Mensah (röst), Sumalee Montano (röst), Steve Blum (röst)

Noseman2005
2015-11-21
Godtagbart. Hursomhelst en skön kontrast mot krambjörnarna. 5/10
Grillo
2014-07-16
Transformers Prime var precis vad jag ville ha när jag började titta om på Transformers från min barndom och insåg hur de allra flesta avsnitten var ren filler och de bra avsnitten var långt emellan och fortfarande ganska fåniga (back in the days hade jag bara fyra-fem avsnitt på VHS och såg dem om och om igen...). Det här var en värdig avslutning på en serie som var det som 80-talets serie, och Michael Bays filmer, borde ha varit. Det är så här både Transformers och CGI-animation ska göras.