2.6

Trash Humpers

Harmony Korine återvänder med en mockumentär och ett gäng outsiders i skräckmasker som sjunger, reciterar och går loss på oskyldiga plastdockor framför VHS-kameran. Ett burleskt undergroundmanifest som ger fingret åt allt vad god smak heter.

Originaltitel Trash Humpers
Regissör Harmony Korine
Manus Harmony Korine
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Harmony Korine, Rachel Korine, Brian Kotzur, Travis Nicholson

CinemaStrange
2015-08-14
Det är av att se sådant här man blir hjärnskadad på riktigt, bisart om något.
fabbe86
2014-08-09
Harmony, Harmony, Harmony... du är en galen man. Och för det älskar jag dig. Vem är egentligen fri i kropp och tanke? Den vanlige mannen på gatan eller personen som blivit inlåst pga att denne kanske var för fri? Ofta disturbing, ibland lite långtråkigt, men hela tiden intressant.
Valarn
2014-05-08
Svår. Ibland känns den smått genialisk, men allt som oftast bara dålig. Kommer aldrig se om den.
NektarN
2014-03-16
Såg att jag hade denna på datorn och tänkt först bara kolla de första få minuterna för att se vad det var för något. Det slutade med att jag såg igenom hela för att jag var så fascinerad att jag inte kunde stänga av filmen, trots att klockan var långt efter läggdags. En av de mer unika filmerna jag sett på ett bra tag och jag rekommenderar alla att se denna.
KimEkberg
2013-11-25
nä men att en så bra film kan vara gjord av samma svin som gjort spring-bräkers är ju mind-boggling i sig. lite väl lång dock, vilket är något av en paradox eftersom den är typ en timma.
sparriskrigarn
2013-06-27
Brukar älska Harmony Korine men den här filmen var bara ett enda ingenting.
MariaAwesome
2011-08-02
Humor, känsla ... och konstig! Älskar Harmony Korine!!
Martin_Sj
2011-06-19
Världens kanske smalaste film. Tror att Harmony Korine vill göra en film så absurd, att det blir humor av det. I det här fallet slänger han bort sin talang.
LasVegas
2011-06-13
shit, e den verkligen så dålig som folk säger? jag har tankat den men orkar fan inte sätta på den med alla kassa betyg. finns det ingenting fint, Harmoniacit i den?
swdeish
2010-11-15