2.5

Trekant

Genom ett misstag i uppdelningen av rumskamrater får två killar och en tjej dela rum på college. Ett märkligt triangeldrama tar form.

Originaltitel Threesome
Regissör Andrew Fleming
Manus Andrew Fleming
Genre Komedi, Romantik, 90-tal
Skådespelare Lara Flynn Boyle, Stephen Baldwin, Josh Charles, Alexis Arquette, Martha Gehman, Mark Arnold, Michele Matheson
Betygsantal 1932

2018-10-24
För det mesta riktigt dålig men samtidigt känns den egen, unik och har ett lite intressant tema och sådär. Men jag gillar inte direkt någon av personerna alls och det mesta är jättedåligt. Men, lite intressant och eget. Svag tvåa.
2017-08-28
LOL i kubik!
Paramis
2017-05-20
En dold pärla. En komedi med en allvarlig ton. Josh Charles gör en intressant karaktär. Även Baldwin passar perfekt i sin roll. Det är en riktig 90tals feeling och en ungdomsfilm som bör va aktuell även idag.
Kebaa
2015-03-21
Rolig och ganska sexig film. Trovärdig - nej. Trovärdiga karaktärer - inte särskilt. Men jag fick ändå behållning av att se den.
Robkiller
2011-12-12
Ingen aning om varför, men jag tycker den här är helt ok...
Slan
2010-01-04
Väldigt amerikansk film, med "high-school-känsla" trots att dom ser ut att vara ganska gamla. Men det blir ändå en stark tvåa eftersom den är lite annorlunda ändå, och för den stundtals intressanta dialogen. En bakisfilm skulle man kunna säga.
ami86
2009-12-25
Filmen är överhuvudtaget inte trovärdig. Det var flera år sen jag såg den, och kanske skulle jag se annorlunda på den idag. När jag såg den som fjortis minns jag att jag redan då tyckte att karaktärerna var krystade och överdrivna och att storyn i sig var sådär. Jag är rätt säker på att jag skulle tycka ännu sämre om den nu, men den får trots allt en 2:a, för riktigt säker kan jag inte vara förrän jag har sett om den.
StansGoasteMos
2009-06-15
enda som är sämst är att hon är hur överkåt som helst :P
dumbass
2009-06-15
HUR i hela friden kan den här ha fått en 3:a av filmtipset.se och en 2:a i genomsnitt? Det övergår mitt förstånd!
galveston
2008-10-22