Tremors 5: Bloodlines

Insatsen höjs för överlevnadsexperten Burt Gummer i hans farligaste monsterjakt hittills. När Gummer blir anlitad för att fånga en dödlig Ass Blaster som terroriserar Sydafrika, hamnar han och hans nya medhjälpare, Travis Welker, i en dödlig kamp mot vildsinta och aggressiva Ass Blasters och Graboids. De upptäcker att monstren har utvecklats och blivit ännu farligare, och deras uppdrag att döda dem hamnar på en helt ny och skräckinjagande nivå - långt mycket värre än vad de hade räknat med.

Originaltitel Tremors 5: Bloodlines
Regissör Don Michael Paul
Manus John Whelpley
Genre 2010-tal, Action, Skräck, Science Fiction
Skådespelare Michael Gross, Jamie Kennedy, Natalie Becker, Ernest Ndhlovu, Lawrence Joffe, Zak Hendrikz, Emmanuel Castis, Brandon Auret, Daniel Janks, Jarrod Pinto, Rea Rangaka, Ian Roberts (I), Sello Sebotsane, Pearl Thusi, Jordan Alexa Davis (röst)

2019-10-05
Jag förstod ju ändå nånstans att denna sent tillkomna tillika femte delen inte skulle vara bra, men ändå. Barndomsfavoriten Hotet från underjorden och dess sämre uppföljare funkade fint, men nu är konceptet extremt urvattnat. Och även om de faktiskt försöker här så kände jag mig mest trött. En del kladdig action.
2018-12-18
Hahaha, så skrattretande dålig... varför gör sådana här filmer?
C12
2017-09-06
Nej,nej,nej
Zok
2016-04-27
Sevärd.
Count_Duckula
2016-01-17
Sämst i serien. Med det menas klart sevärd för Tremors-fans.
Docklands
2016-01-10
Fanns inget, inget alls som gav mig något att se den här. Nu måste Tremors-serien vara så urmjölkad den kan bli.
Bomkia
2015-11-15
Jag har nog en soft spot för Michael Gross karaktär i de här filmerna. Han rädder i stort sett allt. Förvånansvärt bra effekter för en sån här dålig film. 2a.
Djason
2015-10-29
Första filmen är riktigt bra sen har det gått stadigt utför precis som Wrong Turnfilmerna. Denna film var väl ändå bättre än väntat men ändå en film som snart är bortglömd. Michael Gross är dock i vanlig ordning skön.
bryngel
2015-10-13
Den här gången var det inte ens roligt.
ToddDowney
2015-10-08