1.3

Triassic Attack

En ägare av ett kitschigt vägmuseum ger av misstag liv till tre dinosauriefossiler. Nu, riktigt uppretade utlöser jättedinosaurierna förödelse i den lilla staden och det lokala universitetet.

Originaltitel Triassic Attack
Regissör Colin Ferguson
Genre Science Fiction, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Steven Brand, Kirsty Mitchell, Raoul Trujillo, Christopher Villiers, Gabriel Womack, Emilia Clarke, Vladimir Mihailov, Samuil Mihaylov, Jordan Bonev

Robkiller
2019-02-03
SyFy med dinosauriefilm. Skitfula effekter som väntat, men kul att se Emilia Clarke. Ger en del underhållning i alla fall. får duga.
Tatty
2014-01-17
Tja, filmen var lite konstig och inte så spännande. Ingen film jag kommer att se igen!
WaldoTrumbull
2013-08-26
Var hittar SyFy sina produktionsbolag och varför verkar de tävla om vem som kan göra den dummaste och sämsta filmen. Detta är givetvis inte bra, alls. Vi bjuds på de vanliga träiga skådespelarna, de usla effekterna och det sanslöst usla manuset, men man måste ändå ge dem en eloge för idén med fossiler som kommer till liv. Det gör att en T-Rex kan tugga i sig samma människa flera gånger vilket innebär maximalt våld med ett minimalt antal tröttsamma karaktärer.
KyLLo
2013-01-07
Riktigt kul på sina ställen, men för lite humor.
Ondskapt
2012-03-18
Typisk syfyrulle, usel CGI och dåliga skådisar med en onödig storyline. Skön idé med vandrande fossil, helt klart, och det är lite goigt i början med collegemiljöer, annars är det vad man kan vänta sig, varken mer eller mindre.
pirouette
2011-07-07