2.3

Begravt i glömska

Före detta barnstjärnan Cilla McGowan arbetar numera med att renovera gamla hus. Hon köper sin mormors gård i Virginia. Snart börjar hon drömma om sin mormor, som dött av en överdos i huset för 30 år sedan. Samtidigt börjar någon vandalisera hennes hus.

Originaltitel Tribute
Regissör Martha Coolidge
Manus Gary Tieche
Genre Drama, Romantik, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Brittany Murphy, Jason Lewis, Diana Scarwid, Tippi Hedren, Christian Oliver, Griff Furst, Tiffany Morgan, Wallace Merck, Mark Wilson (III), Elliott Grey

AfDrutt
2012-08-28
Riktig dynga.
yrkeschaufföre
2012-02-22
Ganska mycket: Öh?? Men sen blev det ändå så pass spännande i slutet att den får en tvåa.
produr
2012-02-12
Det här var en riktig jaha upplevelse

2011-11-29
Boken är mycket bättre än filmen.
Chris90
2011-06-23
Påminde om en sån där fjantig romantisk pocket fast i filmformat. Usla dialoger och uselt skådespeleri.
buglady
2011-06-22
Dåliga skådespelare och mycket som var skumt i den här filmen, men fick ändå mig att vilja se slutet. Slutet var den mest spännande delen!
DashX
2010-11-05
Kassa dialoger och vissa är dåliga skådespelare. Passar säkert bra som bok, men inte som film. Dåligt manus? Nåväl, en svag tvåa kan den ändå få. Den var inte det värsta jag sett.
fidelian
2010-08-29
Riktigt bra och spännande. Man kunde inte slita sig ifrån den utan ville bara se mer och mer. Bra skådisar och lyckligt slut Me like
emmycaution
2010-02-26
Att så många kända ansikten tenderar att dyka upp i Nora Roberts-filmatiseringar förvånar mig. Tv-filmer blir lite trevligare att titta på då. Det här är en av de bättre Roberts-filmerna. Vila i frid Brittany.
MinotaurKing
2009-12-27