2.7

Triple Frontier

Lojaliteter prövas när fem före detta elitsoldater återförenas för att stjäla en förmögenhet från en knarkkung ? en kupp som får en rad oavsiktliga konsekvenser.

Originaltitel Triple Frontier
Regissör J C Chandor
Manus J C Chandor, Mark Boal
Genre Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Ben Affleck, Oscar Isaac, Charlie Hunnam, Garrett Hedlund, Pedro Pascal, Adria Arjona, Louis Rodriguez, Juan Camilo Castillo, Reynaldo Gallegos, Madeline 'Maddy' Wary, Sheila Vand

finkan
2021-01-04
Gillade denna
2020-07-27
Har vissa sidor som är väldigt bra men är för dum och utan någon moralisk riktning som fungerar. Jag gillar att den är rätt spännande på sina ställen och att den lyckas hålla överraskningsmomenten vid liv. Jag får aldrig en stabil känsla av att jag vet var filmen är på väg vilket är rätt sällsynt. Men slutet drar ner den ett snäpp och det finns ingenting som binder ihop filmen eller som får mig att verkligen bry mig om någon eller något.
best_jeppe
2020-01-18
Var inte riktigt vad jag förväntade mig men ändå helt okej. Filmen lyckades göra mig engagerad och jag tyckte den var bitvis spännande. Stabil 3a.
StansGoasteMos
2019-12-08
SPOILER ALERT!!! Så jävla kassa elitsoldater som tar så många dåliga beslut :) Det bästa med hela denna filmen var att få se BA dö :)
apokalypze
2019-08-07
Inte konstigt att de var fattiglappar allihopa, de kan inte ha varit någon vidare elitstyrka när de var aktiva så som de dabbade sig gång på gång. På gränsen till komiskt ibland.
Xeno
2019-07-25
Håller med om att den börjar riktigt lovande, men tappar fart mot slutet...
Starkbröl
2019-07-20
Bitvis spännande men tappar enormt med tempo nånstans på mitten och lyckas aldrig ta sig tillbaka. Hade kunnat vara en riktigt bra film i Vilda Gässen-anda med bättre fokus.
Christofer
2019-06-27
Vad trist att manusförfattarna tappade sugen halvvägs in och totalt tillintetgjorde första halvans uppbyggda spänning.
Benisakura
2019-04-24
2/3 bra och spännande, 1/3 ologisk och tappar styrfart.
deftune
2019-03-30
Borde hetat Ghost Recon Wildlands the movie.