2.1

Triple Threat

En miljardärs dotter, som har bestämt sig för att bekämpa ett brottssyndikat, får snart en måltavla på sin rygg. Ett gäng av legosoldater hyrs in för att stoppa gruppen av professionella mördare innan de dödar henne!

Originaltitel Triple Threat
Regissör Jesse V Johnson
Manus Joey O'Bryan, Song Fangjin, Paul Staheli
Genre Action, Thriller
Skådespelare Tony Jaa, Iko Uwais, Tiger Hu Chen, Celina Jade, Scott Adkins, Michael Bisping, Michael Jai White, Selina Lo, Daniel Whyte, Dominiquie Vandenberg, Ron Smoorenburg, Yanin Vismitananda, Monica Mok

Zebulonm
finkan
2020-04-11
Klar trea, roar för stunden
2019-11-10
Mallen finns redan för hur man konstruerar en grym fighting-action, och det tas tillvara i Triple Threat. Det skjuts, fightas och exploderar utan större eftertanke och man har med några av denna filmgenres stora namn. Väldigt underhållande och helt urblåst.
ulpe01
2019-10-02
Kollade in trailern för att se om jag skulle lägga tid på det här, men blev inte mycket klokare än att det skulle bli några bra fightscener. Tänkte att det kunde bli kul, men i slutändan var jag mest uttråkad och förvirrad.
Xeno
2019-07-31
Man vet vad man får med denna typ av film. B-action i kvadrat och denna film levererar!
espresso.life
2019-04-19
Korkad, eller allt för ofta agerar personer på något sätt bara för att sätta upp en sen. Det ändra ovanliga jag gilla är att hjältarna inte hela tiden var överlägsna i allt. Men utöver det, i stort sett menlös.
Engravadlax
2019-04-07
B i alla avseenden utom koreografi och kinematografi.