2.2

True Memoirs of an International Assassin

Sam Larson är en författare som försöker få sin roman om en lönnmördare publicerad. När bokförlaget marknadsför hans bok som en självbiografi tvångsrekryteras han till en dödlig politisk komplott i Venezuela.

Originaltitel True Memoirs of an International Assassin
Regissör Jeff Wadlow
Manus Jeff Wadlow, Jeff Morris (II)
Genre Komedi, Action, 2010-tal
Skådespelare Kevin James, Zulay Henao, Andy Garcia, Maurice Compte, Andrew Howard, Yul Vazquez, Kim Coates, Kelen Coleman, Ron Rifkin, Rob Riggle, Leonard Earl Howze, Daniel Zacapa, Lauren Shaw, Emilie Ullerup, PJ Byrne, Katie Couric

BjörnBandhund
2021-08-05
Risig rulle. Alldeles för högt tempo för att det ska bli någon som helst upplevelse.
ulpe01
2019-10-23
Gränsar faktiskt till en trea till min förvåning. Kändes väl mer än lovligt rörig emellanåt, men hade kul med fånerierna också. Fler skurkar än nödvändigt och slutet var väl inte helt klockrent. Skoj fightscener.
RunRiot
2019-03-12
Bättre än väntat. Den bjöd på några riktigt oväntade asgarv. Jag gillade metagreppet den hade främst i början, men tyvärr vart den lite för rörig mot slutet och jag hade svårt att hänga med helt. Tycker även att slutet var rätt tamt, det hade kunnat göras bättre. Kul underhållning för stunden iallafall. Plus i kanten för scenen där en kvinna får spöa skiten ur en man, istället för den sedvanliga catfighten.
dudson
2017-09-02
Den hade sina små skojsiga stunder. Riktigt flippad emellanåt. Den bästa i filmen var Kim Coates. Stört skön😎 Sen stort plus till den där snygga puman. Nice lägga blicken på ;)
2017-03-31
Filmer med Kevin James är ett "guilty pleasure" för mig. Det är inte direkt de mest sofistikerade filmerna eller smartaste humorn med för mig fungerar det väldigt bra. Jag gillar speciellt Kevin James fysiska och förvånansvärt atletiska humor trots hans kroppshydda. Denna film bjuder på action och humor som inte är särskilt originell men den är fartfyllt, rolig och fylld med sköna och kompetenta skådespelare i mindre roller. Jag blev underhållen hela vägen. Filmen finns på Netflix. 3+
Grillo
2016-12-28
Jag hade roligt. Poängerna fungerade och kul med en huvudperson som inte var fullständigt värdelös trots en något större kroppshydda. Inte varje dag det händer direkt.
Murvel48
2016-11-29
Den var rolig! Inledningen är riktigt bra - sedan sjunker det lite. Men det räcker till en (något svag) trea.
Murvel48
2016-11-29
dafreakish
2016-11-28
Det är gränsfall om den här filmen egentligen förtjänar en tvåa i betyg men anledningen till att den ändå får det är enkel: det finns sjukt mycket sämre filmer med Kevin James. Jag måste ställa den här filmen mot flera av hans andra filmer och då framstår den här som både harmlös och en axelryckning. Man blir hyggligt underhållen och småler då och då. James kanske ska hålla sig borta från Sandler i fortsättningen.
Ramza
2016-11-20
Inte särskilt bra men oföragligt.