2.4

Trust Me

Om Hollywoodagenten Howard, som verkar hittat guld efter att ha tecknat kontrakt med nästa stora barnstjärna. Filmen följer sen resan genom den otäcka verkligheten inne i Hollywood, och hur Howard desperat försöker lyckas i en bransch som inte har något intresse av honom.

Originaltitel Trust Me
Regissör Clark Gregg
Manus Clark Gregg
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Clark Gregg, Sam Rockwell, Amanda Peet, William H Macy, Allison Janney, Felicity Huffman, Molly Shannon, Saxon Sharbino, Paul Sparks, Griffin Gluck, Niecy Nash

jonbo
2016-08-09
Bra namn i en historia som inte riktigt hittar sin plats och Gregg kanske skulle ha castat någon annan än sig själv i huvudrollen.
Darn
2014-06-16
Det finns potential. När det är bra så är det riktigt bra, skådespeleriet och alla repliker förmedlas fint i typen av tv-seriesnabbhet. Däremellan spretar det alldeles för mycket, ofta så pass mycket att känslan avtar. Inte blir det bättre av att särskilda detaljer helt och hållet kunde låtits bli. Lite trist, tycker jag, för det drar ner väldigt mycket.
xkattenx
2013-11-17
Blev extremt töntigt med övertydliga metaforer i de däringa fjärilarna som flaxade förbi i tid och otid, fick en känsla av att de inte riktigt visste hur de skulle avsluta det hela heller. Men allt där emellan var i alla fall rätt trevligt.