2.5

Trust the Man

Två förvirrade par i New York. Om kärlekens berg- och dalbana och hur långt man är villig att gå för att sabotera och rädda sin egen lycka.

Originaltitel Trust the Man
Regissör Bart Freundlich
Manus Bart Freundlich
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare David Duchovny, Julianne Moore, Billy Crudup, Maggie Gyllenhaal, Eva Mendes, James LeGros, Bob Balaban, Ellen Barkin, Glenn Fitzgerald, Liam Broggy, Justin Bartha, Dagmara Dominczyk, Garry Shandling, David Greenspan, Sterling K Brown

2019-04-10
Gillade verkligen inte detta ALLS! Gyllenhaal och Moore är lite av favoriter och dom försöker verkligen bära upp sina roller med värdighet men det räcker verkligen inte. Så mycket i så väl tonen som humorn som perspektivet på relationer som skär sig hårt med mig.
2014-12-04
En härlig och väldigt charmig dramakomedi som dessutom överraskar med ett av de mest välskrivna manus i denna genre på väldigt lång tid. David Duchovny, Julianne Moore, Maggie Gyllenhaal och Billy Cudrup är alla lysande. Filmens soundtrack är också väldigt bra utvalt. Rekommenderas!
chaosphere
2014-07-15
Lövtunnt manus och superklyschigt mot slutet. Vägs dock upp av skådisarna.
mammene
2012-11-01
Vilket trams, jag förstår inte hur man står ut med att spela sådana roller. Det var knappt jag orkade se färdigt eländet.
snyltare
2012-08-13
Lite kul här och där, men ojämn - mellan varven riktigt störig. Slutet har beskrivits - tillräckligt!
MISSPOKI
2012-06-04
Jag säger bara NEJ! Alldeles för cheesey tillochmed för mig..och jag har sett många såna här filmer i mina dar
yrkeschaufföre
2011-09-14
Skön film med taskigt slut.
Almgren
2011-09-08
Välspelad och rolig. Skickligheten i de seriösa dramascenerna och trovärdig dialog gör att manuset funkar trots att den är lite fånig emellanåt.
misslonely
2011-09-08
hahah, kasst slut! Ingen tjej hade la tagit tillbaka de störisarna! Lite kul också att jag kom in halvvägs och trodde det var ett avsnitt av Californication, haha...
Vertov
2010-03-25
Började bra men slutade alltför sötsliskigt sentimentalt.