1.6

Tvillingarnas äventyr på Bahamas

De två spralliga, killtokiga tvillingsystrarna tillbringar denna gång sitt sportlov på paradisiska Bahamas tillsammans med sina föräldrar. Deras enda problem är att de då inte kunde följa med alla sina klasskamrater till Hawaii, men de är å andra sidan vana vid att göra det bästa av situationen. Som alltid är det snygga killar som är deras bästa tidsfördriv, men mitt i deras solsemester bland lyxjakter, surfare, hästar och månskenspromenader råkar de snubbla över en smuggelliga som handlar med antikviteter och det blir början på deras livs största äventyr!

Originaltitel Holiday in the Sun
Regissör Steve Purcell (IV)
Manus Brent Goldberg, David Wagner
Genre Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen, Markus Flanagan, Jamie Rose, Jeff Altman, Wendy Schaal, Billy Aaron Brown, Megan Fox
Filmnummer 19266

2016-11-23
Duger som tidsfördriv en regnig söndagseftermiddag men det är väl också allt. Svag 3:a.
sunnhed
2010-09-27
den bästa tvillingarna-filmen! för en gång skull släppte man till stor del på A L L A pretentioner och då blev det inte S Å störigt. dock när man skulle börja behandla någon slags handling, med typ 20 min kvar, så sjönk kvaliteten direkt. skulle också vara intressant att mäta hur stor procent av tvillingarna-filmer som går åt till "fördröjningsscener", eller utfyllnadsscener, som typ: "vi drar till stan!" sen följer typ 5-10 min släppig popmusik med bilder i svartvitt/foton/skakig kamera som visar att tvillingarna har sjukt kul genom att åka vespa, prova roliga peruker, titta på en gullig kille, skratta lite till, skoja med någonting annat, etc.
Sajo
2010-08-25
Länge sedan jag såg den, kom bara ihåg att jag tyckte den va okej så den får en hög 2:a
junibarn
2009-03-08
Det här måste vara den händelselösaste, sämst regisserade film som männskligheten har fått utstå.
Obviously
2008-04-06
kände för att förstöra TV:n.
Grenen_
2007-07-11
gillar den mkt ;)
SgtD
2007-06-11
sex, droger, sex, droger & salta bad!
the_jobe
2007-02-23
[Läses argt:] Ååååghh! Kan man inte förbjuda dem att göra filmer?