2.6

Two Night Stand

En snöstorm tvingar två människor att ofrivilligt umgås efter ett one-night stand.

Originaltitel Two Night Stand
Alternativ titel 2 Night Stand
Regissör Max Nichols
Manus Mark Hammer
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Michael Showalter, Jessica Szohr, Kellyn Lindsay, Brian Petsos, Miles Teller, Analeigh Tipton, Leven Rambin, Kid Cudi, Josh Salatin, Chris Conroy (II), Samuel Ray Gates

yrkeschaufföre
2018-02-05
Ja, varför inte. Okej historia med okej skådespelare och ett ganska roligt slut. Stark tvåa idag.
HerrNenne
2017-11-15
Jag gillar scenariot med insnöingen, tycker det är bra skådespelarinsatser och en hyfsat gullig och enkel och inte för problematisk historia. Lite väl ytlig ibland men inte så det skadar.
supermancover
2016-05-03
Båda huvudskådespelarna är jättebra och speciellt Miles Teller. Filmen är, som flera redan sagt innan mig, rätt cheesy och uppenbar men ikväll behövde jag just det. Söt och fin.
ToddDowney
2015-08-02
Charmig och underhållande, om än anning kliché fylld film. Får endå godkänt tack vare bra skådisar.
Starlette
2015-05-01
Den är så charmig. MilesTeller, wow, grym skådis.
Simon_19
2015-04-21
Nja, den var väl okej, lite småseg och de flesta scener slutar på de mest uppenbara sätt. Den når ändå upp till en trea pga sitt enkla och trevliga sätt som ändå underhåller en till en godkänd nivå.
FrankKanin
2015-03-16
Så cheesy så att man känner ost-smaken i munnen
ostlundtheo
2015-02-28
Fick vad jag ville ha. Miles Teller imponerar och jag tror vi kommer få se mer av han i framtiden. 6/10.
LiqWid
2015-02-23
Inte så rolig.
ulpe01
2015-02-14
Kunde inte låta bli att bli charmad av Teller och Tipton, de är ju hur gulliga som helst tillsammans. Förutsägbart såklart, men det gör ingenting när man har så trevligt på vägen.