Ultimate Target

I en grupp av livsfarliga agenter visar det sig att den bästa utav dem har förrått dem. De andra får i uppdrag att döda honom, det ultimata målet.

Originaltitel Ides of March
Regissör Darren Doane
Manus Jim Chadwick
Genre 2000-tal, Action
Skådespelare Gary Daniels, Michael Madsen, Christopher Stapleton, John Koyama, Tracy Phillips, George Cheung, David 'Shark' Fralick, Lydie Denier, Rosalind Allen, Isaac Golub, Drew Stewart

2017-06-26
Bada-bim! Första halvan är mest massa babbel så att man får se och veta hur otroligt jättetuffa alla är. Ibland blir det paus i pratet så att man kan få lite våld, så att man får se och veta hur otroligt jättetuffa alla är. Jag tror att jag småskrattade lite generat mest hela tiden, som någon sorts försvarsmekanism. Sedan brakar det lös, och jäsingens vad det brakar lös. Synliga vajrar, blod som ser ut som rönnbärsgelé och katanor som penetrerar kroppar lite bredvid. Mitt i allt detta hittar vi Gary Daniels, som äntligen har hittat tillbaka till sina klassiska poser från Fist of the North Star - poserna som fick mig att inse att jag måste se många mer av hans filmer. En röjarfest att jubla åt. Behöver jag nämna att hela filmen är skitkorkad? (7/15)