2.5

Underwater

Några undervattensforskare måste ta sig till säkerhet när en jordbävning förstör deras underjordiska laboratorium.

Originaltitel Underwater
Regissör William Eubank
Manus Brian Duffield, Adam Cozad
Genre Drama, Action, Thriller, Äventyr
Skådespelare Kristen Stewart, T J Miller, Jessica Henwick, Vincent Cassel, Gunner Wright, John Gallagher Jr, Mamoudou Athie

coastaltown
2020-04-05
Kristen Stewart briljerar som vanligt! Hon passar dock bättre i indiedrama och auteurfilmer än hon gör i actionskräck, men hon behöver väl pengar ibland hon med.
Julius
2020-04-03
Trist att dom valde Kristen till huvudrollen, hade lätt blivit en höjdare med någon mer passande. Resterande rollsättning var perfekt och även den näst intill obefintliga karaktärsuppbyggandet fick man känsla för resterande manskapet. Spännande och actionfylld från början till slut annars.
amam
2020-04-03
Mycket bättre än väntat. Kristen Stewart gör en helt okej roll som en ganska tuff skräckishjälte. Stark trea.
Djason
2020-04-02
Positivt överraskad. Spännande och hyfsat välgjord. Även om Kristen Stewart är en riktig träbock är hon någorlunda bra och hård i denna.
Djason
2020-04-02