2.5

Underwater

Några undervattensforskare måste ta sig till säkerhet när en jordbävning förstör deras underjordiska laboratorium.

Originaltitel Underwater
Regissör William Eubank
Manus Brian Duffield, Adam Cozad
Genre Drama, Action, Thriller, Äventyr, Skräck, Science Fiction
Skådespelare Kristen Stewart, T J Miller, Jessica Henwick, Vincent Cassel, Gunner Wright, John Gallagher Jr, Mamoudou Athie, Fiona Rene, Amanda Troop

PeterTheW
2020-04-14
Snygg men tom.
ekneB
2020-04-12
Bättre än jag räknat med, har en klaustrofobisk känsla rakt igenom iom att en stor del av filmen sker i dykardräkterna. Kristen passar faktiskt i rollen. T J Miller är bra comic relief och övriga göra helt godkända framträdanden!
Xeno
2020-04-09
Har sina stunder, men någon ny The Abyss är det inte.
Supernaut
2020-04-07
Otroligt tajt skräckfilm med bra tempo, snygg produktionsdesign och väldigt bra skådespeleri. Stort pulspåslag hela vägen igenom, rekommenderas varmt!
coastaltown
2020-04-05
Kristen Stewart briljerar som vanligt! Hon passar dock bättre i indiedrama och auteurfilmer än hon gör i actionskräck, men hon behöver väl pengar ibland hon med.
Julius
2020-04-03
Trist att dom valde Kristen till huvudrollen, hade lätt blivit en höjdare med någon mer passande. Resterande rollsättning var perfekt och även den näst intill obefintliga karaktärsuppbyggandet fick man känsla för resterande manskapet. Spännande och actionfylld från början till slut annars.
amam
2020-04-03
Mycket bättre än väntat. Kristen Stewart gör en helt okej roll som en ganska tuff skräckishjälte. Stark trea.
Djason
2020-04-02
Positivt överraskad. Spännande och hyfsat välgjord. Även om Kristen Stewart är en riktig träbock är hon någorlunda bra och hård i denna.
Djason
2020-04-02