2.2

Unhinged

Tre studenttjejer åker bil då den stannar vid ett spöklikt hus; där inne bor en familj med en mörk hemlighet...

Originaltitel Unhinged
Regissör Don Gronquist
Manus Don Gronquist, Reagan Ramsey
Genre 80-tal, Skräck
Skådespelare Laurel Munson, J E Penner, Sara Ansley, Virginia Settle, John Morrison, Barbara Lusch, Bill Simmonds, Francine Molter, Dave Hood

2022-09-10
Obskyr nasty skräckis#) Unhinged har verkligen snott en del från t,e,x Psycho & TCM. Vilket alltid bådar gott! Unhinged var en xtremt glad överaskning av både krypande skräck samt fina vålds-scener och trevliga synht-slingor a"la 80tal//3+
ItalyErik
2014-12-11
Detta känns som en filmstudents examensarbete. Knappt en C-film alltså - och det märks! Å andra sidan har filmen sina stunder, framför allt det fantastiska slutet! Men skippa om du inte är ett slasherfreak.
ziferN
2013-07-04
Helt ok och lite underhållande men det händer alls särskilt mycket i filmen, utan filmen består för det mesta bara av prat men jag kan inte låta bli att höja filmen efter slutet som var minst sagt oväntat. Annars så saknade jag för övrigt en högre bodycount. Svag trea.
CommonPrayer
2011-12-22
Kanske beror det på låga förväntningar man jag gillade den. Atmosfären är riktigt skön och lite oväntad vilket höjde betyget för min del.
2011-08-14
Dåliga skådisar och lågbudget, men atmosfären och det störtsköna synthsoundtracket går inte att tycka illa om. Några riktigt blodiga scener och en sjuk tvist satte godkänd betyg på den här bortglömda slashern från det gyllene årtiondet.
JoeL431
2008-11-01
Njae sådär haha. Dåligt skådespel som fan, men annars e den sådär.
ThrashingMad
2004-10-29