2.5

Unhinged

En stressad mamma råkar tuta på fel bil vid ett rödljus under rusningstid. Ett ödesdigert misstag som gör henne själv och alla hon älskar till måltavlor för en man som tröttnat på allt och bestämt sig för att lära världen en sista läxa.

Originaltitel Unhinged
Regissör Derrick Borte
Manus Carl Ellsworth
Genre Drama, Action, Thriller, 2020-talet
Skådespelare Russell Crowe, Caren Pistorius, Jimmi Simpson, Gabriel Bateman, Anne Leighton, Austin P McKenzie, Lucy Faust, Michael Papajohn, Brett Smrz, Juliene Joyner, Stephen Louis Grush, Sylvia Grace Crim, Gregory Hobson, Devyn A Tyler, Hick Cheramie

PeterTheW
2021-01-30
Osannolik och over the top, men spännande och underhållande om man stänger av skallen ett tag.
Spook
2021-01-01
!SPOILER! riktigt förutsägbar när barnet började prata om sin fortnite-strategi.. Tog Crowe denna roll eftersom han slapp gå omkring?
ShenLong
2020-12-27
snudd på 1:a. otroligt over the top ultra violence. Omotiverad karaktärer och dåligt skådespeleri, trots russel crowe som man ändå måste tro vet hur man skådedpelar.
Hanness
2020-12-27
Uselt.
Zok
2020-12-09
Bra film som aldrig blir tråkig och som inte krånglar till det utan vet vad den är. Vilket jag uppskattar. Crowe är bra här,
Julius
2020-11-22
Russell levererade, men resten var riktigt dåligt.
running_b
2020-11-18
Brutalt dålig och förutsägbar. Stängde av efter en timme.. och det gör jag extremt sällan.
Ghostface
2020-11-16
En rätt simpel film som hade vunnit på att vara mer nedtonad, nu blir det så extremt så det nästan blir svårt att ta det på allvar. Underhållande som en åktur på ett tivoli.
Freeko
2020-10-25
Russel Crowe är övertygande i sin roll som fullblodspsykopat, men i övrigt en blek film.