2.5

Unlocked

En förhörsledare hos CIA blir förledd, med följden att London riskeras att utsättas för en biologisk attack.

Originaltitel Unlocked
Regissör Michael Apted
Manus Peter O\'Brien (II)
Genre 2010-tal, Action, Thriller
Skådespelare Noomi Rapace, Orlando Bloom, Toni Collette, John Malkovich, Michael Douglas, Matthew Marsh, Makram Khoury, Brian Caspe, Philip Brodie, Tosin Cole, Michael Epp, Tom Reed, Raffaello Degruttola, Kevin Shen, Aymen Hamdouchi, Akshay Kumar

theFeber
2018-08-29
En bra dussinthriller! Kul att se Noomi sparka röv än en gång! Även om "slutfighten" lämnar mycket att önska, så är vägen dit intressant och spännande. Kul att se mr Bloom spela i en för honom annorlunda roll.
2018-08-15
Skitkass!
Christofer
2018-07-21
Rätt så blekt på de flesta fronter, vilket var trist med tanke på rollistan. Ingen gjorde en särskilt bra insats dessvärre, men med ett så slätstruket manus är det ju svårt att glänsa.
fridenpaden
2018-06-09
Inte dåligt gjord, bara tråkig.
asasae
2018-04-01
Svag 4/Stark 3. Bra underhållning och bra skådespeleri. Lite smårörigt, men ändå god kvalite!
Robkiller
2018-03-20
Standard polisthriller som lyfts lite av kända skådespelare, men ändå utan att vara något speciellt... får duga ändå...
Astrojacob
2017-11-16
Intressant story o kanske för många kända ansikten. Knapp Trea.
ulpe01
2017-09-08
Tja, inte det sämsta i genren, men kändes rätt oinspirerad. Har sett för många såna här för att inte förutse vartåt det barkar.
norenorama
2017-09-07
Kändes bara sjukt b, absolut frånvaro av inspiration.
PeterTheW
2017-08-27
helt ok underhållning men inte mer.