Uppdraget

Fjortonårige Roy flyttar med sin familj till Florida, där han och hans vänner protesterar mot korrupta politiker för att rädda utrotningshotade ugglor.

Originaltitel Hoot
Regissör Wil Shriner
Manus Wil Shriner
Genre Komedi, Äventyr, Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Luke Wilson, Logan Lerman, Brie Larson, Tim Blake Nelson, Cody Linley, Neil Flynn, Clark Gregg, Kiersten Warren, Jessica Cauffiel, Dean Collins, Robert Wagner, Eric Phillips (II), Jimmy Buffett, John Archie, Robert Donner, Stacy Ann Rose

SalotSar
2012-11-01
Ling Ho?
Heatseeker
2012-01-13
nallepuharen: För att de behöver jobba?

2009-11-10
undrar bara varför vissa av dem som är med egentligen är det??? en del av dom tycker jag är underbara komiker, men dom har hamnat i en film där de inte ens får vara särskilt roliga....
anemona74
2009-08-25
Familjefilm. Rolig, spännnade, underbar natur. Hyr den gärna och mys en fredagkväll :)
DieHard2
2008-01-18
Utgången kall skåpmat
axe
2006-12-05
Skulle kunna ha gett den en riktigt svag 3:a för den var rätt mysig. Men historien var trist, på slutet vill man bara stänga av.
BagronkeN
2006-10-04
Väldigt tunn historia som endast håller sig vid liv med hjälp av större skådespelare och en liten annorlunda stil. Men det håller inte. Moralkakorna smakar inte särskilt fräscht.
sprite
2006-08-30