2.3

Ursäkta, var är arvet?

Tommy får reda på att han är rättmätige arvtagaren till hertigtitel och försöker återkräva den från bedragaren Henry som har tagit hans plats.

Originaltitel Splitting Heirs
Regissör Robert Young (III)
Manus Eric Idle
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Barbara Hershey, Catherine Zeta-Jones, John Cleese, Rick Moranis, Eric Idle

yrkeschaufföre
2013-02-03
Jag "råkade" se om den, den gick på tv och jag satt framför den utan att gå iväg. Starkast är John Cleese.
lottes
2012-07-14
Ja, hör ni. Lite Monthy Python-humor så där på nattkröken är väl aldrig fel. Bisarrt, absurt, överspelat, charmigt. Helt ok. What you see is what you get.
Denfilmgalne
2012-02-23
Ursäkta, hur kan man göra en så här dålig film? Nej, den här filmen tilltalade inte mig alls.
bossebass
2009-11-22
Bara på den svenska översättningen av titeln vet jag att jag kommer tycka om den här filmen
W-dahl
2006-07-17
Vänta lite...hette inte denna "King Ralph"?
Aglaja
2005-12-10
Inte helt okej, förutom Cleese och Idle. Faktum är att jag är lite irriterad/överraskad över att Eric Idle har lyckats åstadkomma detta ganska slätstrukna manus.
knutsson
2004-10-17
inte en chans
seriost
2004-09-26
jag tyckte den var underhållande.
BladeHater
2004-08-03
!!
ray
2004-08-03
Tycker att den var ganska kul ändå. Inget speciellt, men Eric Idle skrattar man åt, bara av att titta på.