2.1

Utan ett plagg i plugget

En high school-nörd lyckas framställa en dryck som ger honom telekinetiska krafter. Dessa krafter kan bland annat användas till att ta av tjejernas kläder.

Originaltitel Zapped!
Alternativ titel Zapped - Utan plagg i plugget, Kanondrinken Zapped
Regissör Robert J Rosenthal
Manus Bruce Rubin, Robert J Rosenthal
Genre Komedi, Science Fiction, Fantasy, 80-tal
Skådespelare Scatman Crothers, Scott Baio, Roger Bowen, Sue Ane Langdon, Hilary Beane, Willie Aames, Robert Mandan, Felice Schachter, Mews Small, Greg Bradford, Heather Thomas, Merritt Butrick

Dele
2022-04-06
Så anspråkslös och tafatt att jag nästan tyckte det var småcharmigt ibland att de inte kunde bättre. Tyvärr räcker taffligheten bara till en stark betygsetta.
Paramis
2018-12-16
Urseg tonårsfilm. Börjar helt ok men tappar farten rejält efter ett tag.
jlam
2017-02-15
Så anspråkslös i all sin töntighet att man måste skratta faktiskt.
Bomkia
2016-06-28
Mycket nakna bröst och några småroliga scener, men annars är detta ganska dåligt. Scott Baio fungerar inte alls för mig. 2a.
ziferN
2014-05-15
Det började lite halvdant men sedan tog det allt fart och det är charmigt och underhållande, inte för att det var svårt att åstadkomma de aspekterna under 80-talet och med en minst sagt kul story som denna. Det finns dock helt klart bättre 80-tals filmer inom samma genre men denna fungerade ändå, absolut.
rnkrft
2013-07-26
"An A+ Comedy That Makes the Grade!"
catt-disen
2011-08-18
hysteriskt rolig rakt igenom. inte en död sekund.
WILFOR
2009-12-12
Klassiker!
KJ
2009-07-31
Saknar story, dålig dialog, kassa skådisar. Uppföljaren Zapped Again är mycket bättre. Ytterst svag tvåa (mest för att jag faktiskt sett mycket värre filmer). Undrar hur många som hyrt denna film i tron att det var en porrfilm... :-)

2008-06-30
vilket jävla namn, hade lika väl kunnat vara en porrfilm, om det inte redan är det..