3.2

Utvecklingssamtal

En man besöker sin sjuka dotter på lasarettet och försöker nå henne. På jobbet har mannen ett utvecklingssamtal med en av sina anställda och de försöker tala med varandra.

Originaltitel Utvecklingssamtal
Regissör Jens Jonsson
Manus Jens Jonsson
Genre Drama, Kortfilm, 2000-tal
Skådespelare Sten Ljunggren, Alexandra Dahlström (röst), Lennart Hjulström (röst)

andmoreagain
2019-10-26
Sten Ljunggren gör verkligen en magisk insats. Kände inte igen Lennart Hjulströms röst så också imponerande...Alexandra Dahlström röst störde mig mest.
AlbinWesley
2014-10-27
Ah, så synd att det inte riktigt når fram som det är tänkt, för det finns definitivt någonting här. Hade kunnat vara en höjdare annars.
AddeColciago
2010-08-23
Fastnade inte riktigt, men intressant tillvägagångssätt.
kennert
2010-03-21
Får inget grepp på detta.
Minik?
2009-11-08
Sten Ljunggren är klockren. Dottern och den anställda håller tyvärr inte samma klass. Särskilt dottern känns väldigt inklippt.
resegaranti
2009-08-29
Jag blev aldrig engagerad i huvudkaraktären överhuvudtaget, utan var mycket mer intresserad av birollernas karaktärer. Kanske en bedrift i sig i och med att man inte ens får se dem. Älskar verkligen knegarens monolog om när han kommer hem efter en arbetsdag.
HerrArne
2008-03-10
Smart inre dubbelexponering.
mumiemonstret
2005-04-25
Jobbig. Men på ett bra sätt...
the_Salmon
2004-10-17
Inget att klaga på, inget att hylla
TristanTzara
2004-07-27