1.9

Vampires 2

Vampyrjägaren Derek Bliss (Jon Bon Jovi), prästen Rodrigo, "halvvampyren" Zoey,vampyrjägaren Ray Collins och den unge pojken Sanchos jagar vampyrer i Mexico.

Originaltitel Vampires: Los Muertos
Alternativ titel John Carpenter's Vampires: Los Muertos
Regissör Tommy Lee Wallace
Manus Tommy Lee Wallace
Genre Action, Thriller, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Jon Bon Jovi, Darius McCrary, Diego Luna, Natasha Gregson Wagner, Cristián de la Fuente, Arly Jover, Honorato Magaloni, Anilú Pardo

RobinsTaste
2013-05-10
Förväntade mig kata-fucking-strof, men Los meirtos är helt okej. Faktiskt bättre än ettan, i alla fall till en början. snygg brud
Johan_G
2012-12-21
Pendlar mellan en 1 och 2, men då typ bara 20 min av filmen var bra, så känns det svårt att ha en 2:a på den, 1:an var mycket bättre, Bon jovi gjorde en godkänd roll så han sa ha lite cred, men störrde mig på Natasha Gregson Wagner dock i början, men ble väl lite bättre mer in i filmen. En svag story som gjorde filmen väldigt tråkig, och karaktärena var väldigt bleka. Den var helt klart en besvikelse.
Almgren
2012-11-05
Bon Jovi är ju bäst! Kunde ha varit en trea om de bara hade gjort lite annorlunda. En helt okej uppföljare.
Tiptaka
2012-08-22
Detta är dåligt på ett snuskigt sätt.
Djason
2011-10-31
Grattis till valet av Jon Bon Jovi, inget som kunde gå fel där inte.
Joeb
2010-09-08
THE MIGHTY BON JOVI!
MasterChief
2009-09-30
Bon Jovi ! <3333
karlmats
2008-05-09
En b-film med b-filmskänsla, varken skitbra eller skitdålig, manuset och skådisarna är mediokra men man lyckas ändå hålla uppe ett hyfsat intresse trots en hel del dumma grejer. Båda tjejerna var dessutom hyfsat söta så filmen kändes aldrig speciellt seg. En stabil 2a.
2007-07-26
Usch vad besviken jag blev på den här då jag gillade den första. Mest bara tråk
Christofer
2007-07-26
Oh, nej. Bon Jovi som vampyrjägare....skulle inte tro det.