1.6

Vampyrer suger

En film som sätter tänderna i vampyrkulturen i riktig spoof-anda. De bleka, de rufsiga i håret, de svenska, de kvalfyllda. Och i alla deras beundrarinnor (vad är grejen med tjejer och vampyrer?!). Ingen går säker.

Originaltitel Vampires Suck
Regissör Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Manus Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Jenn Proske, Matt Lanter, Diedrich Bader, Chris Riggi, Ken Jeong, Anneliese van der Pol, Arielle Kebbel, BJ Britt, Charlie Weber, Crista Flanagan, Jun Hee Lee, David DeLuise, Ike Barinholtz, Dave Foley, Nick Eversman, Zane Holtz, Kelsey Ledgin

Skapad 2019-11-09 av rikirock
Alla visste att det skulle komma förr eller senare, att låta Twilight sagan gå obemärkt funkar tydligen inte så självklart gör man en parodi. Jag är inget Twilight fan alls men det här var bl...   Läs mer »

NoWireHangers
2017-09-16
Denna får en starkare etta i betyg än Date Movie och Meet the Spartans, men når fortfarande inte upp till en tvåa. Den här bygger ju på källmaterial som lämpar sig väl för att parodieras men Herrarna Friedberg och Seltzer fortsätter att visa att de satsat på fel genre
dafreakish
2016-11-25
Vampires Suck... They sure do... They sure do. Noll humor, noll skratt.
KyLLo
2015-03-28
Som en Twilight-uppföljare.
2015-01-05
Om man ska börja med det positiva så finns det scener eller snarare små delar av scener som fick mig att le eller t.o.m. skratta. Positivt är också att det är kul med en film som driver ordentligt med hela twilightgrejen. Det negativa är att filmen är så sanslöst dåligt. Det finns inte det minsta av talang, kompetens eller originalitet i manus eller skämt. Visst, jag skrattar men vid de tillfällen så är det samma skämt som jag alltid skrattar åt oavsett sammanhang.
W-dahl
2014-11-26
Still...better lovestory than Twilight
Tatty
2014-01-17
Tja, lite rolig men annars överdriven och långtråkig film. Inget jag kommer att se igen.
Johan_G
2014-01-02
Lite bättre än Superhero Movie, men neä, Dem går övergränsen hela tiden, vilket är tråkigt, men en del scener man skratta åt, men tyvärr en besvikelse som alla dessa har varit hittils inprincip. Ytterst svag 2,
Elizadushkufan
2013-12-12
Faktiskt mycket roligare och bättre än vad jag förväntade mig. Den har det den behöver för att vara underhållande under hela tiden. Skådespeleriet är bra. Fick många skrattattacker!
Korben_Dallas
2013-12-06
Jag är svag för den här typen av film.
Anvurang
2013-06-03