2.6

Vampyres

Två kvinnliga vampyrer lurar män till deras slott för att förföra dem och sedan dricka deras blod.

Originaltitel Vampyres
Alternativ titel Daughters of Dracula
Regissör José Ramón Larraz
Manus José Ramón Larraz, D Daubeney, Thomas Owen
Genre Skräck, 70-tal
Skådespelare Marianne Morris, Anulka Dziubinska, Murray Brown, Brian Deacon, Sally Faulkner, Michael Byrne, Karl Lanchbury
Filmnummer 19314

Robkiller
2018-04-25
Långsam 70-tals vampyr-rulle med risig handling och kassa skådespelare. Men håller intresset uppe och fungerar rätt bra ändå
menschenfeind
2013-10-31
Påminner mycket om Jean Rollin. Precis som med hans filmer är den på gränsen till seg, men lyckas balansera okej.
apmannen
2013-03-02
Ska man bara se en hbt-vampyrrulle i sitt liv så är det väl egentligen den här valet bör falla på i och med dess orubbliga klassikerstatus. Men för oss konnässörer inom området så var den väl inte mycket att lägga i sin sovkista. Jag gillar den spanska titeln, "Las Hijas de Dracula".
100tonvalspäck
2013-02-20
Beskrivningen ovan sammanfattar hela filmen, med det extra tillägget att det är stora mängder antisensuell nakenhet. Mer mjukporr än skräck.
stgurgel
2012-11-03
Svårt att sätta betyg på. Snyggt foto och vacker musik, bra skådespel men ingen handling, bara naket. Och otroligt oerotiskt hånglande. Men märkligt nog ändå värd en trea
NekkruEvul
2010-05-23
Vampyrfilmernas living dead at manchester morgue. en av de bästa jag sett faktiskt, konstigt att jag inte hade hört talas om den alls.
Mysharry
2010-01-02
Mycket mystiskt. Många nakna bröst. Trivsamt och lagom skrämmande, kanske. Eller helt värdelöst. Inget jag skulle se igen, men inget jag ångrar att jag såg.
2009-05-01
Som en Rollin-film utan estetik och begåvning. Flera bra scener, men mest tjatigt och intetsägande. Apr. (6-/15)
NFM
2008-11-02
Riktigt fånig. Finns inte nog med lesbiskt vampyrsex för att göra denna skitrulle bra.
Rubbermonster
2008-10-13