3.2

Versus

En förrymd brottsling flyr in i en skog där han får slåss mot såväl Zombies, som stigit upp ur sina gravar, som Yakuzan.

Originaltitel Versus
Regissör Ryûhei Kitamura
Manus Ryûhei Kitamura, Yûdai Yamaguchi
Genre Komedi, Action, Skräck, Fantasy, 2000-tal
Skådespelare Tak Sakaguchi, Hideo Sakaki, Kenji Matsuda, Minoru Matsumoto, Chieko Masaki, Yuichiro Arai, Kazuhito Ohba, Takehiro Katayama, Ayumi Yoshihara, Shôichirô Masumoto, Toshiro Kamiaka, Yukihito Tanikado, Hoshimi Asai

fiskhumla
2014-02-05
Tjatig..
Semiramis
2014-01-05
Här var det mycket skrik och lite handling.
LVX156
2013-07-14
Det är svårt att förstå hur två timmar ren action kan kännas så tråkigt, men Ryûhei Kitamura lyckas. Jag köpte den här kalkonrullen på import-DVD runt år 2000, betalade 299 kr för den. Skulle inte betala 29 kr för den idag.
FEMELLERETT
2012-10-10
Samma, samma, samma, samma. Blir lite tråkigt i längden. (1/2)
Engravadlax
2012-05-21
Hur kan man ha preferenser för något baserat på hur mycket det kostade att göra? Lågbudget är ju bara film gjord med mycket begränsade, oftast alldeles för lite resurser -- men till och med för lågbudgetfilm är det här ganska uselt. Ryûhei Kitamura *försöker* verkligen att filma med stil, men han lyckas inte så bra (hans senare filmer är mycket bättre producerade, synd bara att utseendet är det enda som han kan få till ordentligt), det är väldigt skakigt och ofta kaka på kaka av misslyckad kameraföring. Skådespelarna verkar inte ha agerat förr, manus är nästan lika kasst. Det var plågsamt redan första minuten, 4/10.
Greigh
2011-08-21
Detta ÄR en lågbudget-film, en mycket bra sådan också om man gillar filmer med lägre budget.
craptastic
2011-07-07
Äh fan va trist. Trodde mer om den här filmen. Tycker inte ens den var särskilt snygg. Kändes lågbudget och de kunde gjort den mycket tuffare. Blä
niin
2010-10-17
Utsökt film! Ingen jobbig handling som är i vägen för slagsmål, superzombies och humor. Suveränt helt enkelt.
PeterTheW
2010-09-04
Nej.
ShoebratOla
2010-05-25
För tio år sedan kändes det säkert nytt och fräscht att göra matrix fighter, men det känns rätt B idag. En del sköna scener, men mest långtråkigt och nästan helt utan handling. Alla fighter (och det är nästan bara fighter hela tiden) är dessutom nästan identiska, så man blir lite uttråkad!