2.6

Vesper

Efter kollapsen av jordens ekosystem möter Vesper, en 13-årig flicka som kämpar för att överleva med sin förlamade far, en kvinna med en hemlighet som kommer att tvinga henne att använda sina styrkor och sin biohackande förmåga för att kämpa för möjligheten att ha en framtid.

Originaltitel Vesper
Regissör Kristina Buozyte, Bruno Samper
Manus Bruno Samper, Kristina Buozyte, Brian Clark
Genre Drama, Äventyr
Skådespelare Raffiella Chapman, Eddie Marsan, Rosy McEwen, Richard Drake, Melanie Gaydos, Edmund Dehn, Matvej Buravkov, Marijus Demiskis, Markas Eimontas, Titas Rukas, Markas Sagaitis

espresso.life
2024-02-21
Vacker annorlunda dystopi.
2023-01-25
En väldigt gedigen sci-fi-rulle som verkligen lyckas maximera sina begränsade resurser. Den postapokalyptiska värld man bygger upp känns genomarbetad, genomtänkt, och trovärdig. För ovanlighetens skull har man också en del egna idéer. Tyvärr brister det dock lite när det kommer till karaktärer och story, man levererar tillräckligt på det området för att jag aldrig ska tappa intresset, men det hade fortfarande krävts mer innehåll för att det här skulle kännas minnesvärt
Paramis
2022-11-27
Sevärd ! Bra karaktärer, mystisk o snyggt foto.
Robkiller
2022-10-19