2.2

Vild och galen i Beverly Hills

Haru är den fetaste, klumpigaste och mest inkompetenta ninja någon kan tänka sig. Vad han än gör slutar det i katastrof. Så kontaktas Haru av mystiska Sally, som vill att han ska undersöka vad hennes pojkvän egentligen har för sig.

Originaltitel Beverly Hills Ninja
Regissör Dennis Dugan
Manus Mark Feldberg, Mitchell Klebanoff
Genre Action, Komedi, 90-tal
Skådespelare Chris Farley, Robin Shou, Chris Rock, Nathaniel Parker, Nicollette Sheridan, Oh Soon-tek, Keith Cooke, François Chau, Burt Bulos

larsen1976
2018-11-10
Well… har sina roliga stunder, men knappast mer än så. Min 9-årige son tyckte dock att den var rolig :D
2017-10-25
Albion
2016-01-10
Billig humor men med en viss gnutta charm. En svag 2;a, dvs 2- får det bli.
Taandborste
2015-05-05
Farley var för go, men filmen i sig är mest löjlig.
2015-01-02
När jag kommer i kontakt med namnet Chris Farley så länner jag sorg. Farley lämnnade jordelivet alltför tidigt och man sakner verkligen hans komiska och fysika förmåga som komiker. Gillade man Farley så är detta en film att se. Det är ingen fantastisk film men den har Chris Farley-touchen som ger en helt Ok filmuppplevelse.
LTT86
2013-08-21
Några små skratt gav den mig.
ziferN
2013-05-17
Haha, jag älskar Chris Farley, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra. Och detta var ren underhållning för stunden (för mig iallafall), jag skrattade många gånger av Farley's briljans när det kommer till komedi eftersom han kan ta riktig dum och tråkig humor till att göra det fullkomligt roligt och underhållande till helt annan nivå. Visst, det är ingen "bra" komedifilm men Chris Farley gör filmen fullkomligt rolig från stund till stund, med en hög dos av underhållning för stunden, samt en härlig mys-faktor.
Juu_W
2010-11-25
Men gudars...
jonas79
2010-05-13
Ungefär lika bra som du tror den är. Inte en av Chris Farleys stoltaste ögonblick.
gurra-91
2010-04-22