2.1

Vinyan

Under en semester i Thailand förlorar ett par sin son i en tsunami. Då de inte finner hans kropp så vägrar de acceptera att han verkligen är död och tror istället att han förts bort av människohandlare. Deras desperata sökande efter honom leder dem in i djungeln där hemska faror lurar.

Originaltitel Vinyan
Regissör Fabrice Du Welz
Manus Fabrice Du Welz, Oliver Blackburn, David Greig
Genre Skräck, Drama, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Emmanuelle Béart, Rufus Sewell, Petch Osathanugrah, Julie Dreyfus, Amporn Pankratok, Josse de Pauw, Borhan Du Welz, Omm, Apisit Opasaimlikit

2019-04-18
Lite seg i början men när den väl kommit igång så blir den bara bättre och bättre.
Engravadlax
2018-05-03
Flera kassa skådisar, manus är inte jättebra, leder ingenvart intressant och ballar ur fullständigt framåt slutet.
Vasp
2016-08-17
Filmen är under en stund en 3:a för att sen under en lång stund stabilisera sig som en 2:a men spårar sen ut som fan vilket gör att en 2:a skulle bli alldeles för snäll.
AlbertSpica
2015-05-27
Hade några bra scener men överlag kände jag mig uttråkad .
Gigi1943
2013-09-09
Otäck, vertkligen, men masker och regi på alla djungelbarnen var ju helt fantastiskt, bra foto, spännande och eftersom jag gillar den här typen av slut så får den en stark trea. Så långt från Hollywoodtjafs som man kan komma!
Howler19
2012-09-27
Kan vara den sämsta filmen jag någonsin har sett. Så värdelös att jag blir arg bara jag tänker på den.
Noseman2005
2012-06-02
Lyfter aldrig.
Hyde
2012-04-23
Föregående talare fångar allt i ett enda ord.
lundabo
2012-01-26