2.1

Virgin Territory

När pesten börjar härja i Florens flyr ungdomar ut från staden till landsbygden. Väl där utvecklar sig intrikata kärlekshistorier.

Originaltitel Virgin Territory
Alternativ titel Guilty Pleasures, Angels and Virgins, Decameron: Angels & Virgins, Chasing Temptation, Medieval pie
Regissör David Leland
Manus David Leland
Genre Drama, Komedi, Romantik, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Hayden Christensen, Mischa Barton, Christopher Egan, Tim Roth, Silvia Colloca, Rupert Friend, Coral Beed, Kate Groombridge, Rosalind Halstead, Maimie McCoy, Nigel Planer, Matthew Rhys, Craig Parkinson, Clive Riche, Elisabetta Canalis, Chiara Gensini

Tuohte
2009-05-23
Väldigt underhållande ^^
kelsey
2009-05-18
Förstod aldrig om det var meningen att den skulle vara rolig. Lite rolig men annars fruktansvärt dålig.
chris_lambert_
2009-05-03
Vad än detta var så är detta knappast filmen som kommer få mig att se på hayden christensen på ett annat sätt, än som den mest okarismatiske skådespelaren sen keanu reeves glansdagar i dracula. Tim Roth, vad gör du i detta fruktansvärda verk som inte kan bestämma sig om det är en medeltids american pie eller vad det nu ska föreställa.
Zok
2009-04-07
Filmen i sig är dålig, men som tidigare inlägg skriver, så räddas den av en del ögongodis.
amam
2008-10-16
Filminfon stämmer inte för fem öre. Annars så är den här en ganska pinsam och tråkig film. Många flera omotiverade och töntiga nakenscener. En svag tvåa.
Emilizz
2008-08-31
Bra film, mycket bra film! tror dock att det är en "grabb" film pga alla lätt klädda scener.lite förutsägbar,man vet hur det kmr att sluta, men helt klart se värd
Noyah
2008-04-25
aningen speciell film. den hamnar egentligen på en etta men sen insåg jag att den var värd att se, om man har en grej för Hayden Christensen eller nakna kvinnor. för dig som vill se en dålig film endast för att få se en snygg hayden: se den, det är bara bra bilder av honom. annars är det spännande att su hur lite mischa barton kan spela egentligen. hon måste ha fått hjärnfel av sin anorwxia för hennes mekaniska rörelser är samma som hela 4 säsonger av OC. det är nästan lite farscinerande hur obekväm hon verkar vara framför kameran.
MinotaurKing
2008-03-26
Khm. Tur att man inte hade några förväntningar.
BlueberryPie
2008-03-25
Jätterolig film, och som ett äkta Mischa fan som jag är så älskar jag henne i den här filmen. Precis som i alla andra :)
gosesmurfan
2008-03-17
Hahahahaha! Skitkul! Ryan Cartwright va ju bara bäst...