2.6

Visioneers

När folk spontant börjar explodera på grund av stress försöker George Washington Winsterhammerman ignorera epidemin, men så dyker hans första symptom upp.

Originaltitel Visioneers
Alternativ titel Very Big Stress
Regissör Jared Drake
Manus Brandon Drake
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare James LeGros, Mía Maestro, Matthew Glave, Judy Greer, Aubrey Morris, Fay Masterson, Zach Galifianakis, Missi Pyle, DW Moffett, Chris Coppola, John Paulsen, Nancy De Mayo, Ryan McCann
Filmnummer 62002

Goham
2013-08-12
Mkt märklig film, inte särskilt bra
Endymion
2010-10-20
Jag tror filmen är metafor för konsumtionssamhället och hur det bryter ner oss. FIlmen har vidssa näst-intill brilkanta scener och sekvenser, men helheten velas bort i trista utdragna matta scener som tyvärr utgör det mesta av filmen. Stark två för tappert försök.
average
2010-05-27
En av dom bättre tragekomiska filmer jag har sett.
deftune
2009-08-21
Jag gillar inte George. Han rentutav gör mig förbannad.
Qvanton
2009-08-02
Långsamt tempo? Ja. Betyder det att det är dåligt? Nej. Jag satt fängslad varje sekund av denna underbara tragikomiska film. Ska snart se den igen. Fantastiskt bra film!
Steijer
2009-07-28
Jag önskar att jag skulle kunna säga att det är det bästa jag sett, men det är det inte. Var allt en lång metafor? För vad, i så fall?
Spidde
2009-07-24
Jag är ledsen Zach Galifianakis, men det här var både pretentiöst och tråkigt. Jag såg en trailer för filmen för några månader sedan och trodde då att det var en fejktrailer för en icke-existerande film. Kan inte riktigt fatta varför någon har velat göra den här filmen och varför den har gjorts, även om budskapet är ett sådant som alltid är aktuellt. Resultatet är ju dock långsamt, tråkigt och lämnar en känsla av meningslöshet. Zach Galifianakis till trots.
kaustiksoda
2009-07-24
Om det varit en kortfilm hade den kanske fått högsta betyg.
Argo_L
Jeap!! Mycket skum!
nojiri
2009-07-23
Jäkligt skum film, dock bitvis underhållande.