2.4

Visitörerna 2

Riddaren Godefroy de Montmirail och hans betjänt Jacquouille är tillbaka. Dom råkar än en gång ut för tidsresor, från 1000-talet in i 2000-talet. Den här gången måste dom hitta en familjejuvel för att kunna ta sig hem till Godefroys bröllop.

Originaltitel Les Couloirs du temps: Les visiteurs 2
Alternativ titel Les Visiteurs 2, The Corridors of Time, The Visitors 2
Regissör Jean-Marie Poiré
Manus Jean-Marie Poiré, Christian Clavier
Genre Komedi, Familjefilm, Science Fiction, Fantasy, 90-tal
Skådespelare Christian Clavier, Jean Reno, Muriel Robin, Marie-Anne Chazel, Jean-Luc Caron, Patrick Burgel, Eric Averlant, Armelle, Pierre Vial, Franck-Olivier Bonnet, Philippe Morier-Genoud, Philippe Nahon, Christian Bujeau, Olivier Claverie, Olga Sékulic

2014-08-10
En av de mest hysteriska och gapiga filmer jag sett, men den här uppföljaren plockar liksom sin föregångare några poäng och är stundtals rätt rolig. Men allas tokhysteriska överspel kräver sin tittare.
MinotaurKing
2011-08-06
bra film.
Intro
2010-08-20
Skrattade nästan ihjäl mig xD
Halofreak92swe
2010-04-03
OMG HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Den var bättre än den första och den första var hur rolig som helst! xD Jag kvävde mig nästan för jag skrattade så mycket!!!! :D :D :D Så underbar film!!!
dawnofpagolia
2010-02-13
tyvärr, de skulle aldrig gjort en tvåa, ettan är underbar, tvåan är för mycket.
Thomas_87
2008-02-05
inte i närheten av vad ettan är, men den får ändå en svag 3a.
@ngeldu$t
2007-03-19
En uppföljare som nästan är bättre än den första filmen. Dock är även denna lite för lång och man får lite för mycket av det goda även i denna film.
nodon
2006-05-22
Nej. Detta är inte bra alls...
sarah
2006-04-10
gillade ettan. att denna var en upprepning stör mig inte men jacqouille var bara för jobbig, här skrek han ju precis hela tiden och var fööööör korkad! blä.. måste kanske t.o.m. sänka till en etta... men jag gillar ju Reno.. hmm..

2006-02-11
Nästan lika bra som ettan, jag blev faktiskt förvånad. Christian Clavier är jävligt rolig, jag skrattade nästan i varje scen där han fick spela över som Jaques Task :) Skådespelerskan som bytts ut störde jag mig på första halvan av filmen, när jag accepterat det gick det lättare.