2.2

Walk of Shame

En reporters dröm om en befordran äventyras efter att ett one-night stand lämnar henne strandad i Los Angeles utan telefon, ID och pengar - och endast åtta timmar att ta sig till den viktigaste jobbintervjun i hennes liv.

Originaltitel Walk of Shame
Regissör Steven Brill
Manus Steven Brill
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Elizabeth Banks, James Marsden, Gillian Jacobs, Sarah Wright, Bill Burr, Ethan Suplee, Willie Garson, Oliver Hudson, Kevin Nealon, Ken Davitian, Lawrence Gilliard Jr, Alphonso McAuley, Da'Vone McDonald, Eric Etebari, PJ Byrne, Jacob Manown, Tig Notaro

nagnagnag
2015-02-17
av nån outgrundlig anledning såg jag klart den.. Borde ha stängt av..

2015-02-14
Ungefär vad man kunde förvänta sig. Varken mer eller mindre. 3/10
2015-02-12
Elisabeth Banks har länge varit en favorit för förutom att hon är galet fin så har hon även begåvats med stor komisk förmåga vilket gör att hon lyckats bära denna filmen på sina axlar. Trevligt nog har filmen begåvats med härliga komiker i birollerna som ger fint stöd till Banks. Bill Burr är en stor favorit och tillsammans med Nealon står han för de bästa skämten. Rent handlingsmässig känns filmen väldigt mycket 80-talet men det fungerar och det fungerar bra. 3+
TheHorrorfan
2015-01-20
Bättre än förväntat. Småskrattade till och med ett par gånger.
Haroo
2015-01-13
Ändå inte en alltför hemsk komedi, även om skämten är väldigt tidsanpassade. Banks och Nealon gör det som gör dem bra.
ancientlove
2014-12-19
Första gången på länge som jag faktiskt skrattat till en komedi
Liteomfilm
2014-10-28
Banks är bra, men filmen är ju rätt dum: http://liteomfilm.se/2014/october/walk-of-shame-dum-film-med-bra-banks.html
nestle
2014-10-19
Väldigt otippad. Mycket bättre än väntat. Svag 4a.
Howler19
2014-10-14
Överraskande nog var det här faktiskt riktigt roligt. Mängder av klockren humor levereras med precision av en Elizabeth Banks i högform!
CarolineEr
2014-10-11
Jag försöker komma på den enda behållningen av filmen... Nä, det går inte.