1.9

Walled In

En ung kvinna som nyss tagit ingenjörsexamen reser till en avskild plats för att övervaka rivningen av en mystisk byggnad. Hon upptäcker snart byggnadens hemska hemligheter och dess invånare, varav många var offer för en hänsynslös mördare som begravde sina offer levande innanför väggarna.

Originaltitel Walled In
Regissör Gilles Paquet-Brenner
Manus Gilles Paquet-Brenner
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Mischa Barton, Cameron Bright, Shannon Jardine, Noam Jenkins, Rob Roy, Josh Strait, Deborah Kara Unger, Darla Biccum, Sophi Knight, Rob van Meenen, Eugene Clark

Grillo
2013-04-08
Bättre än jag hoppats, och kul småoriginellt koncept med arkitektur och inmurningar. Barton var duktig i filmen men ungen var faktiskt rätt usel... Dessutom ett halvdussin plotholes som jag störde mig lite på och tog ifrån mycket av vad som annars kunnat vara en rätt bra skräckis. Lagom spännande åtminstone!
TheHorrorfan
2012-08-08
Sådär, men lutar tyvärr mer åt att vara dålig.
ziferN
2010-08-17
Positivt överraskning, mycket bättre än vad jag trodde. Detta var en helt ok skräck/thriller som var faktiskt intressant, underhållande och lite spännande. Helt ok film att se på natten helt enkelt. Men mot slutet sänker sig betyget något men blir ändå en stabil 3a.
dudson
2010-04-04
Weird film helt klart..Men den har nått som gör att den hamnar på medel betyg(gräns-fall)
henrik_a87
2010-01-30
totalt värdelös
Huxor
2009-09-01
sämre än filmen Walled in...
mrslundberg
2009-08-25
Intressant handling. Ganska svag mot slutet men Misha Barton räddade filmen.
cro
2009-08-15
Inte helt värdelös, men nära inpå. Absolut inte skräck-genre.
Dr-Bergwall
2009-08-13
skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit och just ja SKIT!!!!!
djonipony
2009-06-11
katastrof! inte skräck för 5 öre, bara ett sjukt drama där man NÄSTAN får se hennes bröst gm hela filmen.